Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wel vet

Comment

• W220 velgen?

Comment

• als wintervelg mag je de zotste kombiatie eerst maken

Comment

• al is't natuurlijk wel koeler dat je die hebt gehad

Comment

• w220 facelift velgen op bovenste, pre facelift op onderste.

16"

Comment

• Nemo, wat heeft dat te betekenen ?
              Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Nemo, gaat naar dit

Als R8 eigenaar is dat verplicht.

Comment

• Moet niet weg maar indien goed bod komt er een upgrade

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    Iemand enig idee of deze OEM 18' CLS velgen op een C W204 passen en wat de ET waarde ervan is?

deze gisterenavond tegengekomen:

het is dus mogelijk
                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zijn dat OEM velgen? Of replica?

Comment

• Zullen wel replica zijn want zit bijna een verschil van 30 in ET waarde,kan nooit lukken

Comment

• Heb je mijn PM ontvangen trouwens? Want telefoon gaf foutmelding dacht ik.

Als ik me niet vergis was het 575 incl BTW voor 4 nieuwe stalen velgen met banden.

Normaal is het 670+BTW

Comment

• tja ik heb het niet gevraagd of het replica's zijn natuurlijk ......

er is 1 manier: Passen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Heb je mijn PM ontvangen trouwens? Want telefoon gaf foutmelding dacht ik.

Als ik me niet vergis was het 575 incl BTW voor 4 nieuwe stalen velgen met banden.

Normaal is het 670+BTW
                              Nee niet ontvangen,bedankt zal er eens over nadenken. Op internet is er echt niks te vinden voor een C .

Comment

• kun je een w 203 zijn spiegels niet naar binnen duwen
                                ik had niet de electrische optie

Comment

• Bij de 211 gaat het alvast niet als je niet de electrische optie hebt.

Zal dalijk es zien bij de 203, maar denk dat dat hetzelfde verhaal zal zijn, spiegels lijken ook op elkaar.

*edit: yup, zelfde.
                                  Last edited by ; 02/10/2010, 21:43.

Comment

• Heeft er al iemand foto's gezien van de c klasse op het autosalon in Parijs ?

Ik vraag me namelijk af of het reeds de facelift versie is die er te zien is.

Thx

Comment

• Wat valt er te zeggen over een S201 270CDI? Bij uitbreiding mag een 220CDI ook. Prestaties zijn voor mij weinig belangrijk, cruise control op 140 en ik ben content. Zuiver motorisch aan de ene kant, maar algemene gebreken van de 201 mogen ook vermeld worden.

Voorbeelden van een deftig exemplaar voor übermax €8000 met niet al te veel km's en airco mogen altijd. Avantgarde, schuifdak, leder, automaat, garantie en trekhaak zijn leuke opties...

Gracias.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                        Wat valt er te zeggen over een S201 270CDI? Bij uitbreiding mag een 220CDI ook. Prestaties zijn voor mij weinig belangrijk, cruise control op 140 en ik ben content. Zuiver motorisch aan de ene kant, maar algemene gebreken van de 201 mogen ook vermeld worden.

Voorbeelden van een deftig exemplaar voor übermax €8000 met niet al te veel km's en airco mogen altijd. Avantgarde, schuifdak, leder, automaat, garantie en trekhaak zijn leuke opties...

Gracias.
                                        S203 bedoel je waarschijnlijk? Opletten met roest en wiellagers als ik me niet vergis. 220CDI is niet heel zuinig naar het schijnt.

Comment

• Net wel als ik me niet vergis.
                                          Manueel dan toch. Maar die wil je écht niet manueel. Tenzij je zeker wilt zijn dat je voortaan levenslang automaat zult rijden.

Comment

Working...
                                          X