Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ze staan er toch niet echt om bekend zuinig te zijn? Wat zou zo'n manuele verbruiken? En ik zou echt eens met zo'n manuele bak moeten rijden, how hard can it be
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik heb eens eentje meegehad en die was toch best zuinig, kwam makkelijk toe met 5-6 liter.
Was zuiniger dan onze E
V-bak sprong wel soms uit 3de en zo. Manuele bakken van de 203 generatie zijn de slechtste ooit ofzo, denk dat die van een 124 zelfs beter is, en dat is op zich ook al een ramp.
204 is een grote sprong voorwaarts, maar nog altijd kut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenS203 bedoel je waarschijnlijk? Opletten met roest en wiellagers als ik me niet vergis. 220CDI is niet heel zuinig naar het schijnt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichtendenk dat die van een 124 zelfs beter is, en dat is op zich ook al een ramp.
Ja, fak zeg... slechts na meer als een half miljoen kms voelt dat nog als nieuw aan... brol!
Comment
-
Daarseffens een resem Benz'en gezien waar je echt weke knieën van krijgt.
Comment
-
Comment
-
En 't is nog niet gedaan.
Comment
-
Bijlange niet.
Comment
-
De laatste knapperd buiten.
Comment
-
Ook binnen stond veel leuks. Oud leuks. Bij de nieuwe helaas bitter weinig (het nieuw geBenzte doet me helaas niet zoveel). Toch enkele piccies van nieuw spul.
Comment
-
Benz wordt pas yum als je enige jaren terug gaat, vind ik. Allez, véél jaren, bedoel ik dan.
Comment
-
-
En 't is nog niet gedaan...
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Yep.
Allez, 't was (nog) geen opening, maar 'n receptie van een oldtimerclub. Even binnengewandeld en wat piccies geschoten.
De showroom is gigantisch! Maar ik vermoedde al dat 'ie nog niet af is, idd, want er zijn enkele serieuze afwerkingsblunders te bespeuren... denk dat een aantal zaken gewoon tijdelijk zijn om al voort te kunnen.
Sublieme sfeer wel in de garage (erg "Niederlassung"erig, doet erg Duits aan zo met 3 verdiepingen), maar bijna té groot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenWat een prachtkar met zalig geluid
maar oude oompje SEC blijft toch onaantastbaar qua karakter.
Comment
Comment