Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
een c 220 cdi van 98 ( 92 kw 125pk) van duitsland.. Hoeveel tax betaal je ervoor en is er een verschil omdat hij van duitsland is? En welke zijn de meest voorkomende problemen van deze auto's? Zijn ze de moeite om te kopen?
Heeft er iemand ervaringen met de C30 CDI AMG? Wat zijn zo de vaakst voorkomende problemen bij deze auto?
En kosten de onderdelen/onderhoud van deze auto meer dan die voor pakweg een W203 C270 CDI?
De kans dat er aan die motor grote stukken komen is klein, maar als je stukken hebt kan je wel in de kosten komen te zitten.
Nu niet echt grotere kosten dan eender welke CDI van die periode, maar sommige specifieke onderdelen kunnen wel eens doortellen.
Ik weet echt niet door welke MPV ik mijn oude zou vervangen: een Mercedes Viano 3.0 V6 automaat of een Multivan 2.0 bi turbo diesel DSG
Ik verkies een automaat : voor de Viano is dit een echte automaat, voor de Multivan is dit een DSG.
De Viano is verkrijgbaar met een beproefde zware V6 diesel motor 224 PK met autom. versnellingsbak; de Multivan heeft een 2.0 liter bi turbo diesel motor 180 PK met DSG versnellingsbak, eventueel 4x4.
Wat zijn de voordelen of nadelen van beide?
Met welke wagen kan ik de minste panne verwachten, levenduur, aangenaamst rijden, ..??
Comment