blijft toch een knapperd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenWat is daar eigelijk lelijk en zoveel anders aan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenFak vandaag hier in Deinze een SL65 AMG zien bollen. Magisch gewoon, dat geluid van zo'n V12.
C140 zie ik daar ook soms (groene).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenEerste keer dat je die ziet? In centrum D zie ik die vaak (van zulte naar gent en omgekeerd)
C140 zie ik daar ook soms (groene).
Idd heb die hier nog nooit zien bollen. Hopelijk wat vaker in't vervolg.
Zag er ook een redelijk jonge kerel uit achter het stuur.
Comment
-
Kan iemand me helpen:
een c 220 cdi van 98 ( 92 kw 125pk) van duitsland.. Hoeveel tax betaal je ervoor en is er een verschil omdat hij van duitsland is? En welke zijn de meest voorkomende problemen van deze auto's? Zijn ze de moeite om te kopen?
Bij voorbaat bedankt, mede mercedes-lovers..
Comment
-
12 fpk want 2151 dus ik denk 173 biv en 414 jaarlijks rijtax
vanaf 2000 heeft mercedes zijn afronding aangepast, is't een 2148 cc geworden en 11 fpk
eerste cdi zouden ook lekkende injectoren hebben gehad, maar na 13 jaar waarschijnlijk opgelost en roest
een w202 rijdt heel goed
Comment
-
Ah ik wist niet dat een 220 11 fiscale pk was
Het is 450 euro voor 12 pk.
Dat Duitse vermogen kan alleen iets uitmaken voor de BIV. En bij een oude diesel maakt het helemaal niets uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spirito Bekijk Berichtendeze gisterenavond tegengekomen:
het is dus mogelijk2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenAh ik wist niet dat een 220 11 fiscale pk was
Het is 450 euro voor 12 pk.
Dat Duitse vermogen kan alleen iets uitmaken voor de BIV. En bij een oude diesel maakt het helemaal niets uit.
en tis muggeziften en blabla maar de eerste cdi's was overal 102pk voor de 200 en 125 voor de 220
Comment
-
Heeft er iemand ervaringen met de C30 CDI AMG? Wat zijn zo de vaakst voorkomende problemen bij deze auto?
En kosten de onderdelen/onderhoud van deze auto meer dan die voor pakweg een W203 C270 CDI?
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk BerichtenHeeft er iemand ervaringen met de C30 CDI AMG? Wat zijn zo de vaakst voorkomende problemen bij deze auto?
En kosten de onderdelen/onderhoud van deze auto meer dan die voor pakweg een W203 C270 CDI?
Nu niet echt grotere kosten dan eender welke CDI van die periode, maar sommige specifieke onderdelen kunnen wel eens doortellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Ik weet echt niet door welke MPV ik mijn oude zou vervangen: een Mercedes Viano 3.0 V6 automaat of een Multivan 2.0 bi turbo diesel DSG
Ik verkies een automaat : voor de Viano is dit een echte automaat, voor de Multivan is dit een DSG.
De Viano is verkrijgbaar met een beproefde zware V6 diesel motor 224 PK met autom. versnellingsbak; de Multivan heeft een 2.0 liter bi turbo diesel motor 180 PK met DSG versnellingsbak, eventueel 4x4.
Wat zijn de voordelen of nadelen van beide?
Met welke wagen kan ik de minste panne verwachten, levenduur, aangenaamst rijden, ..??
Comment
-
hallo wat vind jullie van deze
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=184035074 ben aan het nadenken om deze te kopen grts yellowmen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yellowmen Bekijk Berichtenhttp://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=184035074 ben aan het nadenken om deze te kopen grts yellowmen
Waarom zoek je geen met een lagere kilometerstand?
Comment
Comment