Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenKwaliteit is er jammer genoeg niet naar, maar je kan alleszins al genieten van wat nieuw beeldmateriaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenvolgens mij is dat onderste setje nieuw iets van een 2100 ofzo. Morgen kan ik dat zien, dat foldertje
Ik ga dat setje waarschijnlijk vrijdag of zaterdag uithalen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDan moet je weten dat die prijzen van MB winterbanden al zowieso redelijk scherp zijn.
Comment
-
En zijn dat dan OEM stalen velgen? Of Chinese namaak?
Vandaag nog een klant gehad die bij een of andere bandencentrale zichzelf 17" Borbet velgen met Fortuna winterbanden had laten aanpraten. Resultaat: auto reed voor geen meter meer. Zowel velgen als banden waren eigenlijk al aan vervanging toe wegens buiten tolerantie qua rondheid, auto maakte vreselijk rolgeluid en trok serieus hard naar rechts.
Maar hij was wel € 100 goedkoper af dan wanneer hij OEM stalen velgen + Michelin winterbanden had genomen ofzo, want denk niet dat je die combo hebt voor minder dan 600 euro
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichteneindelijk m'n epc-login
wel cool
Enkel EPC? of ook WIS?
Comment
-
extra info
12301014 ABWEICHENDE AUSSTATTUNG: SONDER-LEDER EXKLUSIV
EHEM. DESIGNO-LEDER (MEHRPREIS ZU 501 + X11)
230 (alle Baumuster Basis Leder Exkl.)
SITZANLAGE 1-FARBIG EINSCHL.KOPFSTÜTZEN
IN LEDER DESIGNO KUPFER 8K19
ZIERFADEN IN KUPFER 8K19
ANMERKUNG AN UT BZW. NIEDERLASSUNG:
1.) AUFTRAGSBESCHREIBUNG ERFOLGTE GEMAESS
DATENAUSDRUCK VOM 16.08.04
BITTE CODE X11 IN DATENSATZ EINGEBEN.BEI
PASSIVEN UMFÄNGEN IST KEIN DESIGNO LOGO MÖGLICH
WIR EMPFEHLEN ZU DIESER AUSSTATTUNGSVARIANTE
Y83 HIMMEL ALCANTARA ANTHRAZIT.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNu nog spics en je kan ook prijzen zien
Enkel EPC? of ook WIS?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenZetelbekleding stuk ofzo?
Comment
Comment