Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• grr, ik zoek dus een achteruitkijkspiegel met garagedeuropener.

Nu heb ik er 1 met codes 249 (automatisch gedimd) en 388 (microfoon). Volgens epc heb ik code 249 niet

Ik zoek dus eentje met codes 249, 388 en 231 (homelink), maar in kleur 9B51 (anthraciet) en y83 (headliner designo alcantara, anthracite).

Dat bestaat blijkbaar niet ?

Comment

• Dat zou me verbazen.

Heb jij nu homelink? (249)

Bovenaan staat zo een logo van precies een mandje met allemaal bolletjes in, dat is de filter, als je daar de vakjes uitvinkt, krijg je de dingen te zien die niet meer gefilterd zijn (maw: alle beschikbare binnenspiegels voor de SL) en daar zal die wel tussenstaan.

Anders moet je bij sondereinbauten eens kijken of homelink nadien kan ingebouwd worden.

Comment

• homelink = 231

als ik in de auto kijk heb ik 249 (automatisch dimmend), maar als ik mijn chassisnr in epc invul krijg ik enkel binnenspiegels te zien met code 386/388 (telefoon).

Was een automatisch dimmende binnenspiegel niet standaard ?

edit: heb nu dus geen homelink en heb dat wel nodig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          En zijn dat dan OEM stalen velgen? Of Chinese namaak?
          ik heb ze bij mercedes pans laten steken, maar bij donckers zo op de pc leek het mij ori-smart-staal

Comment

• miljaar, heb via de mb-site een verkeerde dealer opgegeven voor offerte/proefrit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
              homelink = 231

als ik in de auto kijk heb ik 249 (automatisch dimmend), maar als ik mijn chassisnr in epc invul krijg ik enkel binnenspiegels te zien met code 386/388 (telefoon).

Was een automatisch dimmende binnenspiegel niet standaard ?

edit: heb nu dus geen homelink en heb dat wel nodig
              Kan wel dat dat standaard was in belgie, weet het niet.

Wat je eventueel ook kan doen is beginnen knutselen met die spiegel, maar succes dan niet gegarandeerd natuurlijk.

Maar dat moet zowieso te krijgen zijn hoor. En wat maakt die designo-code uit voor de binnenspiegel?

Comment

• ff gaan kijken, blijkbaar niets

en wat zou het verschil zijn tss 9051 (Black) en 9B51 (Anthraciet) ?

Comment

• De kleur

Das gewoon een kleine tint verschil. Bij de 204 zijn ze ook van kleur veranderd, ahja, zo tint zwart, het ene is meer zwart zwart dan antraciet.

Comment

• Toch wel één van de mooiste cabrio's ooit die Mercedes gemaakt heeft, zeker in deze knappe uitvoering met rood leder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                      Toch wel één van de mooiste cabrio's ooit die Mercedes gemaakt heeft,
                      de 107 blijft sowieso de top ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                        Toch wel één van de mooiste cabrio's ooit die Mercedes gemaakt heeft, zeker in deze knappe uitvoering met rood leder.
                        Ooit = Laatste 30 jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten

knap zon bescheiden C (zonder groene streep en lichtbak)
                          MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• waar kun je dan zo een zelfdimmende achterruitspiegel vinden? Wa kost dit ongeveer en kun je dit zelf inbouwen?
                            mijn mercedes logboek

Dodge Ram sport - Mercedes C180 - Vw golf V - Nissan 100NX - Honda Civic

Ducati Monster S2R1000 - Suzuki Intruder 800 - Suzuki Gsxr750 - Honda cbr1000 - Suzuki Intruder 750

Comment

• Verplicht voer voor Mercedeslovers en vooral de 2.3-16 lovers...
                              Uitleg over en test van de 2,3-16 waarmee Ayrton Senna op de Nürburgring won, en een 2,5-16 met AMG power pack. Taal is Duits, maar dat begrijpen alle fans van Das Haus ongetwijfeld voortreffelijk...

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Vet
                                + YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• combo kleuren niet vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                    combo kleuren niet vind ik
                                    Dat vind ik juist wel, Zwart is te somber en zilver te gewoon op een S211 vind ik, dit is eens iets anders en leuk met dat leder
                                    Deze vind ik ook leuk, al heb ik van de 204 liever een sedan:

edit: sedan http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...er=2&picture=1
                                    Last edited by stradge; 13/11/2010, 20:58.

Comment

• Comment

• Die 300 SL foto

Ook wel een strakke verschijning:

Comment

Working...
                                        X