Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Zo, en niet anders, moet een 202 eruitzien

Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
    ik ben ook niet helemaal overtuigd van de looks, zeker met in het achterhoofd dat mercedes toen heel wat had in te halen qua "onbetrouwbaarheid".. of dat is toch wat ik er van gesnapt heb. al bewijst die 30j garantie op het koetswerk daar het tegendeel van
    Dat is pas vanaf 1998 he

Comment

• Ik heb een haat-liefde verhouding met een 202. Misschien koop ik wel eens eentje.

Comment

• Grote fan van de 202 hier.

Ons opperhoofd had een 250TD toen die net uitkwam, hij praat er nog steeds over.

Donkerblauwe Elegance, stevig uitgerust maar met opzet geen leder. En een Esprit (?) bestuurderszetel laten installeren want meneer had last van zijn rug.

Comment

• of een 250 turbodiesel
          of een V6 naft
          of een 36 AMG

dan is een 202 ok

Comment

• super exclusieve 190 http://www.speurders.nl/overzicht/au...-73355298.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carterbeschermer Bekijk Berichten
              Euh...? Nee dank u, maar smijt die velgen maar in mijn richting!

Ze krijgen daar ook alles op kenteken in Nederland, zolang het aantal cilinders niet verandert... hier zou het niet trekken.

Comment

• Was die vijf-lamellige grill voor de 202 ooit een optie bij Mercedes? Of aftermarket?

Iemand een idee van de prijs?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                2012-...
                '07 BMW 118d

Comment

• het lijkt alsof de laatste 202 amg die standaard had

Comment

• C met zwarte grille, best knap eigenlijk
                    Spijtig dat het chroom rond de ramen en sideskirt er nog is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      Iemand al gehoord van deze SLR?

Zou zogezegd allemaal origineel zijn, van McLaren zelf dus. Oplage van 25 stuks.

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Blijft iets bizar...
                        Het zou me toch verbazen moest dit iets officieels van McLaren zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                          Blijft iets bizar...
                          Het zou me toch verbazen moest dit iets officieels van McLaren zijn...
                          Ik zie toch McLaren logo's op de velgen enzo. Vind het ook een raar moment om deze te lanceren, juist de MP4 12C uit is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                            ik ben ook niet helemaal overtuigd van de looks, zeker met in het achterhoofd dat mercedes toen heel wat had in te halen qua "onbetrouwbaarheid".. of dat is toch wat ik er van gesnapt heb. al bewijst die 30j garantie op het koetswerk daar het tegendeel van
                            Misschien weet ik het zelf nog niet hé
                            En ik dacht ook dat ze niet heel betrouwbaar waren, maar blijkbaar valt dat goed mee buiten de roest dan
                            Mijn nonkel heeft met zijn 250D 500 000 kilometer gedaan op 8 jaar. Motor was goed, al de rest is wel is kapot gegaan. De Airco is bijvoorbeeld 5 keer vervangen. De bumper is gesmolten aan de uitlaat. De zetel zakte een stand lager elke keer als je ging zitten.

Mijn vader had een 200D, een vriend een 200 Sport en allemaal hadden ze een probleem met de tellers in het dashboard die niet altijd werkten.

Maar ze reden allemaal wel leuk en hadden echt nog MB karakter, onder andere door de designs in het interieur en de atmo diesels.
                            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• m'n pa heeft zich 'n C200 CDI BE aangeschaft. wat ik me afvraag voor er hopelijk zelf eens in te mogen kruipen: is zo'n ding wat aangenaam rijden? ik weet niet juist wat het BE-pakket allemaal inhoudt, maar het belooft meestal weinig goeds denk ik...
                              2015 BMW F11 520dA
                              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Alle CDI's in de C-klasse zijn BlueEFFICIENCY, je hebt geen andere.
                                Life's too short. Not to. Live it.
                                1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                  m'n pa heeft zich 'n C200 CDI BE aangeschaft. wat ik me afvraag voor er hopelijk zelf eens in te mogen kruipen: is zo'n ding wat aangenaam rijden? ik weet niet juist wat het BE-pakket allemaal inhoudt, maar het belooft meestal weinig goeds denk ik...
                                  Ik heb sinds een week een 200cdi en ik vind hem bijzonder aangenaam rijden !!

Voordien een BMW en ik moet zeggen dat ik de Mercedes stijl om te rijden wel kan smaken .... totaal ander rijgevoel .... veel meer om comfort ingesteld en minder absolute sportiviteit.
                                  Zeer aangenaam verrast !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                    m'n pa heeft zich 'n C200 CDI BE aangeschaft. wat ik me afvraag voor er hopelijk zelf eens in te mogen kruipen: is zo'n ding wat aangenaam rijden? ik weet niet juist wat het BE-pakket allemaal inhoudt, maar het belooft meestal weinig goeds denk ik...
                                    Daar merk je niets van, zijn enkele gewichtsbesparende ingrepen, betere aerodynamica en andere banden.
                                    Maar elke C-klasse CDI is BE bijna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                      Daar merk je niets van, zijn enkele gewichtsbesparende ingrepen, betere aerodynamica en andere banden.
                                      Maar elke C-klasse CDI is BE bijna
                                      En start-stop systeem?

Comment

• Als hij met de 7-traps komt wel ja. Afhankelijk van wanneer besteld.

Comment

• Audi W211 Classic.

Comment

Working...
                                          X