Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag m'n eerste Benz-dagje! Paradijs! Ik kon niet stoppen met ermee te rijden, alles loopt zo zoet.
De auto geeft de bestuurder echt een goed gevoel telkens je die ster ziet...
Ik ben er meteen compleet verliefd op geworden. Hij zal niet zo snel zijn als't golfje maar dat mis je totaal niet. En zo'n 250 gaat als een trein, op hogere snelheden gaat hij echt moeiteloos tot z'n top, heerlijk!
Zalige soundtrack ook.
Vanaf vandaag ben ik nóg meer Benz-lover.
Je hebt het te pakken had ik ook...dacht eigenlijk nooit graag te rijden met mercedes wegens misschien de slechtere 'oude mense' reputatie, maar man, da rijdt goe!!!
Vandaag m'n eerste Benz-dagje! Paradijs! Ik kon niet stoppen met ermee te rijden, alles loopt zo zoet.
De auto geeft de bestuurder echt een goed gevoel telkens je die ster ziet...
Ik ben er meteen compleet verliefd op geworden. Hij zal niet zo snel zijn als't golfje maar dat mis je totaal niet. En zo'n 250 gaat als een trein, op hogere snelheden gaat hij echt moeiteloos tot z'n top, heerlijk!
Zalige soundtrack ook.
Vanaf vandaag ben ik nóg meer Benz-lover.
Gaat deze ook meer vitamientjes krijgen?
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Ik ben sinds deze week ook eigenaar geworden van een Mercedes. Na 6 jaren met BMW gereden te hebben, staat er nu een C-klasse 180 kompressor van 2006 voor de deur, 20210 km op de teller, kleur cubanitgrijs.
Eerste stap nu : een proper velgske!
Ondanks de schat van informatie die ik hier op dit forum vond, blijf ik toch nog met mijn vraag onbeantwoord; Welke breedte met welke ET-waarde kan ik maximum gebruiken onder de wagen, zonder carrosseriewerk te moeten laten doen? Vooraan 8,5 ET35 en achteraan 9,5 ET35?
Ik lees verschillende tegenstrijdige berichten, kan iemand mij raad geven? Ook suggesties voor velgen mag
Dank voor een antwoord,
Groeten,
Ceeke.
Ik ben sinds deze week ook eigenaar geworden van een Mercedes. Na 6 jaren met BMW gereden te hebben, staat er nu een C-klasse 180 kompressor van 2006 voor de deur, 20210 km op de teller, kleur cubanitgrijs.
Eerste stap nu : een proper velgske!
Ondanks de schat van informatie die ik hier op dit forum vond, blijf ik toch nog met mijn vraag onbeantwoord; Welke breedte met welke ET-waarde kan ik maximum gebruiken onder de wagen, zonder carrosseriewerk te moeten laten doen? Vooraan 8,5 ET35 en achteraan 9,5 ET35?
Ik lees verschillende tegenstrijdige berichten, kan iemand mij raad geven? Ook suggesties voor velgen mag
Dank voor een antwoord,
Groeten,
Ceeke.
januari zit ik weer in de mercedesgarage voor een beurs.
het is wel motown nu ipv de garage zelf? blijkt de grootste garage of etalage van europa te zijn zeggen ze? ben je er ook weer?
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Duidelijk een Duitse taxikleur en uitvoering zonder asbak met MB-tex etc.
Zijn die kilometers dan teruggedraaid want die kan toch nooit afgeschreven zijn op zo'n kilometerstand?
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Duidelijk een Duitse taxikleur en uitvoering zonder asbak met MB-tex etc.
Zijn die kilometers dan teruggedraaid want die kan toch nooit afgeschreven zijn op zo'n kilometerstand?
Waarom moet ie terug gedraaid zijn & is ie terug gedraaid?
Hier in de buurt rijd er ook zo 1 rond, nieuw gekocht in die kleur.
Comment