Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
    Met Carlsson doe je niet veel verkeerd eh

Vandaag m'n eerste Benz-dagje! Paradijs! Ik kon niet stoppen met ermee te rijden, alles loopt zo zoet.

De auto geeft de bestuurder echt een goed gevoel telkens je die ster ziet...
    Ik ben er meteen compleet verliefd op geworden. Hij zal niet zo snel zijn als't golfje maar dat mis je totaal niet. En zo'n 250 gaat als een trein, op hogere snelheden gaat hij echt moeiteloos tot z'n top, heerlijk!
    Zalige soundtrack ook.

Vanaf vandaag ben ik nóg meer Benz-lover.
    Je hebt het te pakken had ik ook...dacht eigenlijk nooit graag te rijden met mercedes wegens misschien de slechtere 'oude mense' reputatie, maar man, da rijdt goe!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
      Vandaag m'n eerste Benz-dagje! Paradijs! Ik kon niet stoppen met ermee te rijden, alles loopt zo zoet.

De auto geeft de bestuurder echt een goed gevoel telkens je die ster ziet...
      Ik ben er meteen compleet verliefd op geworden. Hij zal niet zo snel zijn als't golfje maar dat mis je totaal niet. En zo'n 250 gaat als een trein, op hogere snelheden gaat hij echt moeiteloos tot z'n top, heerlijk!
      Zalige soundtrack ook.

Vanaf vandaag ben ik nóg meer Benz-lover.
      Gaat deze ook meer vitamientjes krijgen?
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• Deze zal normaalgezien stock blijven.
        nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
          S500 L 4matic
          2003
          25000 km
          25000 EUR

http://www.dctbelgium.be/vehicles/vi...18-Alu-Sunroof
          Miauwkes!!

@ Carlito & Mbman: ik zal het eens navragen op de opleidingsdagen. Tenzij het een retorische vraag is. In dat geval: bastards!!

Comment

• Hoi allen,

Ik ben sinds deze week ook eigenaar geworden van een Mercedes. Na 6 jaren met BMW gereden te hebben, staat er nu een C-klasse 180 kompressor van 2006 voor de deur, 20210 km op de teller, kleur cubanitgrijs.
            Eerste stap nu : een proper velgske!
            Ondanks de schat van informatie die ik hier op dit forum vond, blijf ik toch nog met mijn vraag onbeantwoord; Welke breedte met welke ET-waarde kan ik maximum gebruiken onder de wagen, zonder carrosseriewerk te moeten laten doen? Vooraan 8,5 ET35 en achteraan 9,5 ET35?
            Ik lees verschillende tegenstrijdige berichten, kan iemand mij raad geven? Ook suggesties voor velgen mag
            Dank voor een antwoord,
            Groeten,
            Ceeke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceeke Bekijk Berichten
              Hoi allen,

Ik ben sinds deze week ook eigenaar geworden van een Mercedes. Na 6 jaren met BMW gereden te hebben, staat er nu een C-klasse 180 kompressor van 2006 voor de deur, 20210 km op de teller, kleur cubanitgrijs.
              Eerste stap nu : een proper velgske!
              Ondanks de schat van informatie die ik hier op dit forum vond, blijf ik toch nog met mijn vraag onbeantwoord; Welke breedte met welke ET-waarde kan ik maximum gebruiken onder de wagen, zonder carrosseriewerk te moeten laten doen? Vooraan 8,5 ET35 en achteraan 9,5 ET35?
              Ik lees verschillende tegenstrijdige berichten, kan iemand mij raad geven? Ook suggesties voor velgen mag
              Dank voor een antwoord,
              Groeten,
              Ceeke.
              stel hem voor in aparte draad

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                  Gaat deze ook meer vitamientjes krijgen?
                  nls was me al voor, ik ga inderdaad niets aan de motor doen.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                  2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                  2012-...
                  '07 BMW 118d

Comment

• carlitto aangezien je nog niet in de cc kan:

januari zit ik weer in de mercedesgarage voor een beurs.
                    het is wel motown nu ipv de garage zelf? blijkt de grootste garage of etalage van europa te zijn zeggen ze? ben je er ook weer?
                    wimoptiek.be op

Comment

• Neen, doe die dingen niet meer.

Comment

• Mark, dit had ik niet van je verwacht

nu denk ik (iets) anders over jou

NIET GESCHIKT VOOR GEVOELIGE KIJKERS

http://www.cleanmyride.be/index.php?module=home&lang=nl

een roetfilter kostte toch minder

Comment

• Wat is de Duitse vertaling voor een kofferafdekrolgordijn? Tot mijn verbazing heeft Star dat niet zitten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                            Mark, dit had ik niet van je verwacht

Hopelijk was dit vroeger een dikke vette roestbak

Comment

• CLS 63 AMG Mercedes Benz LA Auto Show 2010 by Knoxley, on Flickr

Mercedes-Benz CLS 63 AMG 2010 LA Auto Show by Knoxley, on Flickr

Comment

• wakka tjakka

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                  Wat is de Duitse vertaling voor een kofferafdekrolgordijn? Tot mijn verbazing heeft Star dat niet zitten...
                                  Kofferraumabdekkung

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fritzerer Bekijk Berichten
                                    Mark, dit had ik niet van je verwacht

http://www.cleanmyride.be/index.php?module=home&lang=nl

Zijn geen mensen van UA, maar van KDG

Als ik had geweten dat dat die mannen waren, had ik de Espace ingeschreven

Comment

• Dit is toch zeer vreemd:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Duidelijk een Duitse taxikleur en uitvoering zonder asbak met MB-tex etc.
                                      Zijn die kilometers dan teruggedraaid want die kan toch nooit afgeschreven zijn op zo'n kilometerstand?
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                        Dit is toch zeer vreemd:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Duidelijk een Duitse taxikleur en uitvoering zonder asbak met MB-tex etc.
                                        Zijn die kilometers dan teruggedraaid want die kan toch nooit afgeschreven zijn op zo'n kilometerstand?
                                        Waarom moet ie terug gedraaid zijn & is ie terug gedraaid?

Hier in de buurt rijd er ook zo 1 rond, nieuw gekocht in die kleur.

Comment

• mss ideetjes voor MB Duitsland

WW CAR DESIGN.COM | Confiez-vous à des professionnels pour vous guider. Actualités, Conseil, Astuces, guide d’achat véhicule et accessoires auto…

Comment

Working...
                                          X