Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
    Klopt, daar vind je echt nog veel 500 SL's, veel meer dan hier in België, en velen ervan zijn idd heel duur. Maar vergeet nooit, vragen en krijgen is 2... De winter (en dan nog die sneeuwellende) leek me het gepaste moment om een cabrio te kopen, en de handelaar die hem inderdaad pas over enkele maanden hoopte te verkopen, heeft 'm dan ook aan een relatief zacht 'winterprijsje' laten gaan.

Heb de voorbije jaren al heel wat afgesurft op mobile.de, maar daar staat toch ook veel rommel op hoor. En, begin maar eens aan een rit van 600 km om dan tot de vaststelling te komen dat de wagen er in werkelijkheid toch niet zo top uit ziet.

Voor mij was het belangrijkste (na de prijs) de originaliteit (en dat is jammer genoeg nog moeilijk te vinden bij SL 129) en een algemene goede staat, zowel qua carrosserie als interieur + motor/versnellingsbak, zonder dat het daarom concourstaat hoeft te zijn. Wat de kleur betreft ga ik akkoord met jou: mijn droom was een bordeaux met beige leder. Ik heb er een aantal jaren geleden zo eentje kunnen kopen in Limburg van een man die net overleden was, maar toen niet gedaan...

Das waar! En hij ziet er echt top uit! Ik zou ook liever wat meer betalen om er eentje te hebben die toch net in een betere staat is dan de andere..

Heb het ook al gehad bij mijn zoektocht..ze worden wel allemaal mooi voorgesteld in Duitsland, maar wat is de werkelijkheid? En dan sta je daar na zoveel km's.. Maar dat is ook een beetje eigen aan tweedehands kopen natuurlijk..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSV Bekijk Berichten
      Das waar! En hij ziet er echt top uit! Ik zou ook liever wat meer betalen om er eentje te hebben die toch net in een betere staat is dan de andere..

Heb het ook al gehad bij mijn zoektocht..ze worden wel allemaal mooi voorgesteld in Duitsland, maar wat is de werkelijkheid? En dan sta je daar na zoveel km's.. Maar dat is ook een beetje eigen aan tweedehands kopen natuurlijk..
      Zo is dat, het zou helpen moesten handelaars (zoals bij veilingen) veel transparanter zijn en heel duidelijk de toestand van de wagen weergeven, met z'n plus- maar vooral z'n minpunten, zoals foto's van bepaalde schade enz.

Misschien nog een gat in de markt: heel de tijd rondrijden in Duitsland en auto's gaan screenen voor mensen in België...
      1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
      1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
      1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
        Zo is dat, het zou helpen moesten handelaars (zoals bij veilingen) veel transparanter zijn en heel duidelijk de toestand van de wagen weergeven, met z'n plus- maar vooral z'n minpunten, zoals foto's van bepaalde schade enz.

Misschien nog een gat in de markt: heel de tijd rondrijden in Duitsland en auto's gaan screenen voor mensen in België...

gat in de markt!! gat in de markt!! dan kom je wel wat parels tegen denk ik..

Comment

• Kan iemand bevestigen of dit deze velg is?
          Heb deze gespot en op de site lijkt de volgende er op maar de foto's zijn zo klein op de site...

AMG lichtmetalen velgen in 6-dubbelspakendesign met verschillende banden voor en achter [6]
          Voor: 8 J x 18", bandenmaat 235/40 R 18
          Achter: 8,5 J x 18“, bandenmaat 255/35 R 18

Comment

• De onderste is de 19" 7-dubbelspaaks
            De bovenste is inderdaad de 5-dubbelspaaks, die is te krijgen in 17" (C) en 18" (E)
            Er is ook nog de 18" 5-dubbelspaaks zoals hieronder

Comment

• 7 Dubbelspaaks dus...
              Je begint er scheel van te kijken
              Thx carlito

Comment

• Heb nog maar 1 keer die velgen op een Coupe gezien.
                Ziet er geweldig uit. Comfort is wat minder dan op 16" wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  De onderste is de 19" 7-dubbelspaaks
                  De bovenste is inderdaad de 5-dubbelspaaks, die is te krijgen in 17" (C) en 18" (E)
                  die 19'' zijn superknap
                  2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door filwilger Bekijk Berichten
                    gespot op reis ; een SLR voor weekdagen , de Maybach voor het weekend of vice versa ?
                    Woow... Dit doet enorm raar.
                    Ik was daar toen ook. Ik heb de SLR gespot en de Pan van dezelfde eigenaar.
                    Leuk detail waren de bokshandschoentjes bij beide wagens aan de spiegel.

Er stond toen ook nog een bordeaux M6 en een G55 amg

De wereld is klein

Comment

De onderste is de 19" 7-dubbelspaaks

Deze wil ik op mijn volgende wagen.
                      IRIDIUM
                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                      Helderzienden

Comment

• vraagje aan de mercedes kenners:
                        Krijg je bij de grand edition van de ML sowieso led achterlichten of moet je daar ook xenon-lichten voor bestellen?

Comment

• Denk dat dat samen blijft hangen met Xenon.

Wat trouwens een must is op zo een wagen. Met dit weer zie je niets met gewone koplampen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
                            vraagje aan de mercedes kenners:
                            Krijg je bij de grand edition van de ML sowieso led achterlichten of moet je daar ook xenon-lichten voor bestellen?

verdonkerde achterlichten met LED technologie zijn standaard op de Grand edition
                            net zoals LED dagrijlichten vooraan

Comment

Denk dat dat samen blijft hangen met Xenon.

Wat trouwens een must is op zo een wagen. Met dit weer zie je niets met gewone koplampen.
                              jouw 190 lampen geven met nieuwe lampjes meer dan de nieuwe doorsnee wagen

Comment

• en al hemaal als je de mistlampen bij-aansteekt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  jouw 190 lampen geven met nieuwe lampjes meer dan de nieuwe doorsnee wagen
                                  Behalve als die nieuwe wagen Xenon heeft

Comment

en al hemaal als je de mistlampen bij-aansteekt
                                    Mistlampen zijn wel fel voor de mensen voor u

Comment

• die achterste ja

carlito,kun jij nix fabriceren voor op de smart en de camper de mistlampen mee met het stuur en de knippers te doen afgaan ?

Comment

• De voorste van een 190E zijn bijna storend bij goed weer, laat staan bij donkerend of donker.

Comment

die achterste ja

carlito,kun jij nix fabriceren voor op de smart en de camper de mistlampen mee met het stuur en de knippers te doen afgaan ?
                                          camper moet lukken, smart wordt moeilijker.

Comment

Working...
                                          X