Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIk wil nog eens een 2000cc< 6 blokje <3000cc zien.
Je gaat het met de 1800 turbo moeten stellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIk wil nog eens een 2000cc< 6 blokje <3000cc zien.
ergens waren zij met hun drukgevoede 1800 in dikke auto's de downsizing voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenof een occazie 230 6 pitter
2800 reihensechsBijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten190, 124 en 126 net nieuwe lampjes geven zot veel licht. Phare is nog maffer.
Ik heb (nieuwe) xenon op m'n E38 zitten en lichtopbrengst is niet veel beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik ken geen bmw met goeie opbrengst
de g zijn lampen, én achteruitrijlichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk vond het verschil op mijn 126 toch niet zo'n enorme verbetering, en heb er maar 1 vervangen, lichtopbrengst was't zelfde. Of de lampen waren nog niet versleten, dat kan ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDe xenon's op mijn E32 geven best een helder en sterk licht hoor!
en de standaard e32 geeft zip
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbij mercedes is daar geen markt voor, toen de c 280 en de 230kompressor zij aan zij werden verkocht werd de 230k veel vaker verkocht
ergens waren zij met hun drukgevoede 1800 in dikke auto's de downsizing voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 E46 SMGII Bekijk BerichtenHeeft er hier iemand de 280 en 230 allebei gereden?
280 in een W202, 230K in de S202
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBeiden kort.
280 in een W202, 230K in de S202
en? ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBuiten de sound weinig verschil
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenzeg je nu: die lage-taks-1800cc valt nog mee?
En ja, de 250 CGI is ook een cava blok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten230K is geen 1800 he.
En ja, de 250 CGI is ook een cava blok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenai...
Op een dikke E zo ... ?
Het ding heeft 204 pk, dat is meer dan de 220 en 200 CDI. En laat dat nu net de motoren zijn die je het meest tegenkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaarom niet?
Het ding heeft 204 pk, dat is meer dan de 220 en 200 CDI. En laat dat nu net de motoren zijn die je het meest tegenkomt
daily 6 cilinders zijn meer en meer voor oude benzen
ook het nut van extra cilinders is beetje aan het verdwijnen
andere logica enzo
Comment
Comment