Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe werkt eiglijk dat versnellinspookske in de ML en S klasse? is dat gewoon naar beneden duwen of dat zoals in de 7 serie naar voor of achter duwen ( ben niet zeker) en dan naar boven of beneden?
Ik moet volgende week voor een bijverdienste met verschillende ML, S klasses rijden en ik wil kunnen vertrekken zonder teveel te moeten zoeken
Hoe werkt eiglijk dat versnellinspookske in de ML en S klasse? is dat gewoon naar beneden duwen of dat zoals in de 7 serie naar voor of achter duwen ( ben niet zeker) en dan naar boven of beneden?
Ik moet volgende week voor een bijverdienste met verschillende ML, S klasses rijden en ik wil kunnen vertrekken zonder teveel te moeten zoeken
Als ik mij goed herinner was dat naar boven en naar onder duwen van de hendel
voet op de rem en naar beneden (naar rechts pinken zogezegd) staat hij in d
en stoppen, neutraal zetten, knopje drukken...komt hij in p
Comment