Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    In Principe komen die dingen wel automatisch in P staan als je hem stillegt en de deur opentrekt. Maar op het knopje duwen is veiliger
    nou vraag ik me af waarom het veiliger zou zijn, in feite

de cc van de smart bvb slaat op wel, ik denk 12 redenen af, de puls van de knop op de pook is niet 'veiliger' zeg maar, als die van de deur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      nou vraag ik me af waarom het veiliger zou zijn, in feite

de cc van de smart bvb slaat op wel, ik denk 12 redenen af, de puls van de knop op de pook is niet 'veiliger' zeg maar, als die van de deur
      Omdat een facelift S-klasse dat niet meer doet bvb, die zet hem in neutraal als je de motor aflegt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
        why?is gewoon een vraag
        is ook gewoon jaloezie hoor

alle automaten testen op de markt is iets wat ik ooit eens ga doen in de zomervakantie.

Comment

• Mijn pa heeft het in zijn hoofd gekregen om toch maar een COMAND in de E te laten plaatsen ipv de APS50 (gigantisch nutteloze kost voor die 2x per jaar dat hij er gebruikt van maakt, maar oké )

Iemand een adres waar je een COMAND kan kopen/ruilen + plaatsing?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Mijn pa heeft het in zijn hoofd gekregen om toch maar een COMAND in de E te laten plaatsen ipv de APS50 (gigantisch nutteloze kost voor die 2x per jaar dat hij er gebruikt van maakt, maar oké )

Je lokale MB-dealer

Comment

• Ja, die dus niet

Comment

• Mss zit hier iets tussen?

Comment

• Ik vrees dat daar redelijk wat onzuivere tussen zitten

Comment

Ik vrees dat daar redelijk wat onzuivere tussen zitten
                    En op kapaza?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                      En op kapaza?
                      Daar hangt er nog een auto aan vast meestal

Comment

Mijn pa heeft het in zijn hoofd gekregen om toch maar een COMAND in de E te laten plaatsen ipv de APS50 (gigantisch nutteloze kost voor die 2x per jaar dat hij er gebruikt van maakt, maar oké )

Wat geef je er voor?

Comment

• Wat vraag je er voor?
                          En dan is er nog de plaatsings issue

Comment

Daar hangt er nog een auto aan vast meestal

Comment

• Heb ik gezien

Maar ik zoek dus eigenlijk iemand die de APS50 in inruil neemt en meteen de inbouw doet
                              Ik weet dat ik laatst zo eentje gevonden had in NL, maar ik vind die niet meteen meer terug.
                              Heb wel nog eentje, maar dat is in Friesland... dat ziet mijn pa weer niet zitten

Comment

Heb ik gezien

Maar ik zoek dus eigenlijk iemand die de APS50 in inruil neemt en meteen de inbouw doet
                                Ik weet dat ik laatst zo eentje gevonden had in NL, maar ik vind die niet meteen meer terug.
                                Heb wel nog eentje, maar dat is in Friesland... dat ziet mijn pa weer niet zitten
                                Bel eens naar mijn dealer. Kan zijn dat hij een command heeft liggen en de APS50 wilt overnemen. En normaal gezien is hij ook schappelijk in prijs.

Garage Wouters
                                Kriekelstraat 69
                                3520 Zonhoven
                                011 81 86 78

En bellen kost (bijna) niets

Comment

• Zal ik eens doen, bedankt voor de tip!

Comment

• Waar voor je geld vind ik: http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...m-53888382.htm

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Niet veel geld idd, goedkoop zelfs.
                                      Mijn pa heeft voor een gelijkaardige (iets meer dan 100k km + ongeveer dezelfde opties, wel COMAND APS, maar geen echt leder en elek. zetelverstelling) van een jaartje later € 4k meer gekregen, overnameprijs. De prijs waarmee die op de markt zal gegooid worden, zal dan nog wat hoger liggen.

-edit-
                                      'ie Heeft wel een andere, beter uitgeruste, gekocht natuurlijk, dan doen ze wss wel 's een efforke.
                                      Last edited by sibi; 20/01/2011, 21:24.
                                      Life's too short. Not to. Live it.
                                      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Normaalgezien zal die zeer snel weg zijn.

Dit valt ook nauwelijks nog een classic te noemen, zelfs speedtronic.
                                        Zeer jammer van de versnellingsbak.
                                        2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Ah, die versnellingsbak had ik niet eens gezien. Ik ging er direct van uit dat 't 'n automaat was. Verklaart voor 'n deel de prijs wel natuurlijk.
                                          Ik heb niet eens gezien dat 't een Classic was. 't Leek me op 't eerste zicht een Elegance met echt leder i.p.v. Artico te zijn. Dus idd, een Classic noem ik dit niet meer.
                                          Life's too short. Not to. Live it.
                                          1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                          2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                          2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                          2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Working...
                                          X