Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar ik zoek dus eigenlijk iemand die de APS50 in inruil neemt en meteen de inbouw doet
Ik weet dat ik laatst zo eentje gevonden had in NL, maar ik vind die niet meteen meer terug.
Heb wel nog eentje, maar dat is in Friesland... dat ziet mijn pa weer niet zitten
das waar, maar ik val enorm voor kleine 6 pitters.
Dat ik er niet effectief mee rondrijd heeft te maken met uw opmerking.
De kans dat ik eerder opnieuw met een 4 cilinder met kloeke 500cc/cilinder rondrij is groter (bijna 1 op 1) dan een zespitter met ienewienie cilinders.
Mja, de 400H heeft zowat alle zin verloren met de komst van de 250CDI. Zowel uitstoot als verbruik zijn pàkken lager maar het woord hybrid heeft toch een groenere bijklank dan diesel.
Lijkt mij dan ook eerder een kar voor wie zo'n imago moet uitstralen. Denk dat ie nog eerder concurrentie ondervindt van de 500.
Mja, de 400H heeft zowat alle zin verloren met de komst van de 250CDI. Zowel uitstoot als verbruik zijn pàkken lager maar het woord hybrid heeft toch een groenere bijklank dan diesel.
Lijkt mij dan ook eerder een kar voor wie zo'n imago moet uitstralen. Denk dat ie nog eerder concurrentie ondervindt van de 500.
Comment