Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een Classic met 4 opties is in Mercedes termen nog altijd gene vette

Comment

• je kan foliekes kopen, maar standaard is een benz toch al enige tijd perfect uitgerust vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        je kan foliekes kopen, maar standaard is een benz toch al enige tijd perfect uitgerust vind ik
        you of all people ... zou toch automaat willen in zo een E

Comment

• ja oke, en graag adaptieve cc ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
            Heb ik gezien

Maar ik zoek dus eigenlijk iemand die de APS50 in inruil neemt en meteen de inbouw doet
            Ik weet dat ik laatst zo eentje gevonden had in NL, maar ik vind die niet meteen meer terug.
            Heb wel nog eentje, maar dat is in Friesland... dat ziet mijn pa weer niet zitten
            MBenzNL ?

Comment

• Eerste keer dat ik dit zie.
              De enige in de wereld.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

De nieuwe E63 AMG! Lekker geluid!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                  Eerste keer dat ik dit zie.
                  De enige in de wereld.

+ YouTube Video

Volgens mij klopt er iets niet met die motor. Vanaf die een beetje belast wordt begint die te horten en stoten.

Comment

• Goedkope W220 diesel FL

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• ik reed gister met de smart van melsele naar apen op de n49

op de parallelbaan naast de velden reed een korte g die me rechts voorbijstak

benz

Comment

• Deze vind ik écht interessant:

CLK 240 (dus 6-cilinder) van 2005 op gas met 100.000 km. Comand en nog best wat leuke opties.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                          Deze vind ik écht interessant:

CLK 240 (dus 6-cilinder) van 2005 op gas met 100.000 km. Comand en nog best wat leuke opties.

yep tof ding

Comment

• Een CLK is zo'n nietszeggende auto .

Cabrio is een ander verhaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Een CLK is zo'n nietszeggende auto .

Cabrio is een ander verhaal.
                              das waar, maar ik val enorm voor kleine 6 pitters.
                              Dat ik er niet effectief mee rondrijd heeft te maken met uw opmerking.
                              De kans dat ik eerder opnieuw met een 4 cilinder met kloeke 500cc/cilinder rondrij is groter (bijna 1 op 1) dan een zespitter met ienewienie cilinders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Volgens mij klopt er iets niet met die motor. Vanaf die een beetje belast wordt begint die te horten en stoten.
                                had ook die indruk...zeeer exclusief, maar echt lelijk eigenlijk..

Comment

• S400 Hybrid

Comment

• Comment

• Comment

• Mja, de 400H heeft zowat alle zin verloren met de komst van de 250CDI. Zowel uitstoot als verbruik zijn pàkken lager maar het woord hybrid heeft toch een groenere bijklank dan diesel.

Lijkt mij dan ook eerder een kar voor wie zo'n imago moet uitstralen. Denk dat ie nog eerder concurrentie ondervindt van de 500.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                          Mja, de 400H heeft zowat alle zin verloren met de komst van de 250CDI. Zowel uitstoot als verbruik zijn pàkken lager maar het woord hybrid heeft toch een groenere bijklank dan diesel.

Lijkt mij dan ook eerder een kar voor wie zo'n imago moet uitstralen. Denk dat ie nog eerder concurrentie ondervindt van de 500.
                                          Is wel zespitter naft

Comment

Working...
                                          X