Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Een van de mooiste coupes ooit...

Ongelooflijk hoe je zoiets moois kan tekenen...
    dringend lottoformulier kopen.

Binnen 2 jaar ........

koop ik een CLS ( omdat ik me bovenstaande prachtwagen spijtig genoeg niet kan permiteren - of ik moet er 1 kopen van 2 of 3 jaar oud of ... ik word zot van al dat piekeren over de opvolger)
    IRIDIUM
    Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
    Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG Bekijk Berichten
      nog geen amg's in turnhout?
      Pre-facelift wel.

Facelift nog niet uitgeleverd.

Comment

• Die CL vind ik ook zo'n prachtige wagen.. Had alleen nog nooit naar de prijs gekeken.
        CL 500 BlueEfficiency met AMG-pack = 132.000
        Dan nog, mocht ik het geld hebben, ik zou niet twijfelen.

Comment

• Hier in schoten staat er ook ene,helemaal dezelfde en dan nog met een L erop
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
            dringend lottoformulier kopen.

Binnen 2 jaar ........

koop ik een CLS ( omdat ik me bovenstaande prachtwagen spijtig genoeg niet kan permiteren - of ik moet er 1 kopen van 2 of 3 jaar oud of ... ik word zot van al dat piekeren over de opvolger)
            En dan nog, een CL van 2-3 jaar oud kost nog stukken van mensen + je zit min. met een 5.0l opgescheept dus +2k tax per jaar om van verbruik nog maar te zwijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
              En dan nog, een CL van 2-3 jaar oud kost nog stukken van mensen + je zit min. met een 5.0l opgescheept dus +2k tax per jaar om van verbruik nog maar te zwijgen.
              De pre-facelift die ingeruild is tegen deze heeft iets meer dan 30k opgebracht.

Een evenwaardig uitgerustte E-klasse van die leeftijd kost aankoop evenveel.

Comment

yep, maar die E klasse is een veel nuttigere wagen, tenzij je "alreeds" een nuttige wagen hebt.
                Niet enkel de prijs is doorslaggevend.
                Denk maar aan hoeveel naftjes je kon kopen met de 2.5 turbo.

Comment

En staat te koop voor + zoals stebenz zegt, de runningkost is zeer hoog voor deze wagen en biedt niet dadelijk een meerwaarde zoals eigenlijk elke coupé. Doorslag imo om een coupé te kopen is de looks maar voor al de rest moet je toegeven.
                  Last edited by ; 02/02/2011, 11:00.

Comment

En staat te koop voor + zoals stebenz zegt, de runningkost is zeer hoog voor deze wagen en bied niet dadelijk een meerwaarde zoals eigenlijk elke coupé. Doorslag imo om een coupé te kopen is de looks maar voor al de rest moet je toegeven.
                    true, coupe is stijl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                      Denk maar aan hoeveel naftjes je kon kopen met de 2.5 turbo.
                      0.3 tot 0.5

Comment

En staat te koop voor + zoals stebenz zegt, de runningkost is zeer hoog voor deze wagen en biedt niet dadelijk een meerwaarde zoals eigenlijk elke coupé. Doorslag imo om een coupé te kopen is de looks maar voor al de rest moet je toegeven.
                        Is verkocht aan een particulier voor iets meer dan 30k, is dat nu zo moeilijk te begrijpen?

Comment

Een van de mooiste coupes ooit...

Ongelooflijk hoe je zoiets moois kan tekenen...
                          Zijn dat dezelfde remschijven als een 600?

Oorspronkelijk geplaatst door ///AMG Bekijk Berichten

mijn nieuwste aanwinst
                          Prachtig! Leuk dat je voor een V6 gekozen hebt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
                            Daar hebben wij jaren geleden op het autosalon al zitten over zagen

Dat én de afwezigheid van een normale pook zijn de redenen dat mijn vader maar blijft rijden met de W220

ik zie écht het probleem niet van de plaatsing van een pook die je tijdens het rijden toch niet hoeft te gebruiken. Enkel voor te vertrekken, te stoppen en te manoeuvreren, en dan doet dat ding z'n werk. Voor de rest kan je die vrijgekomen plaats nuttiger gebruiken.

Ik heb m'n pa, en da's een ontzettende technoob, er nog nooit over horen klagen. En ikzelf heb me er in nog geen enkele S/ML/GL aan geërgerd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                              Zijn dat dezelfde remschijven als een 600?

Vermoedelijk wel.

Comment

Is verkocht aan een particulier voor iets meer dan 30k, is dat nu zo moeilijk te begrijpen?
                                Helemaal niet maar waarom had je je SL weer verkocht

Comment

Helemaal niet maar waarom had je je SL weer verkocht
                                  1. Omdat de boite bijna stuk was (+/- 5.000)
                                  2. Omdat dat ding 16 liter zoop
                                  3. Omdat het dak vervangen moest worden (+/- 2.000)
                                  4. Omdat de airco bijlange na niet goed werkte (+/- 1500)

Comment

• dat zijn zaken die je bij een goeie proefrit merkt ?

Comment

• en zelfs zonder vervanging blijft het een ouwe sl

Comment

1. Omdat de boite bijna stuk was (+/- 5.000)
                                        2. Omdat dat ding 16 liter zoop
                                        3. Omdat het dak vervangen moest worden (+/- 2.000)
                                        4. Omdat de airco bijlange na niet goed werkte (+/- 1500)
                                        Maar jij weet ook goed wat ik wil zeggen en het is vooral punt 2 dat de doorslag gaf .

Idem voor die CL. Je krijgt heel veel auto voor weinig geld, zeker in vgl met een soortgelijke E-klasse diesel die evenveel in aankoop kost maar voordat je met die CL aan het rijden bent, heb je al 4.000 euro meer uitgegeven aan tax en biv dan aan de E.

Comment

• weet er iemand waar je gebruikte mercedes onderdelen kunt vinden?? (rond turnhout)
                                          + wat kost een nieuwe amg mattenset voor een clk w209?

alvast bedankt

Comment

Working...
                                          X