Onze deed vroeger Brabus, maar staat blijkbaar niet meer op de site sinds de chef daar buitengeshot is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenZijn er Belgische dealers die chippen?
Comment
-
Omdat ik gezien heb dat er een paar in NL met digitune werken.
Als ik in NL zou wonen zou ik daarom geneigd zijn om naar Digitune te gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendiesel >>> benzine
C220 cdi goede motor en aangenaam rijden kan ik geloven
Maar waarom specifiek beter dan C230
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenlaat dat toch eens of koop een krachtigere
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenMaar waarom specifiek beter dan C230
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenOf brulfilter, want daar doe je het uiteindelijk toch om bij een benzine
Al zou ik bij een Benz ook niet meteen kiezen voor 4 cilinder benzine.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenDie van mij is toch wel erg begrensd vind ik. Halfgas trek je veeeel sneller op dan bij kickdown, dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkoppel >>> pk
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichtenturbodiesel = V8 benzine
maar allee da meendetochnie
tzit echt wel tussen de oren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenOmdat ik gezien heb dat er een paar in NL met digitune werken.
Als ik in NL zou wonen zou ik daarom geneigd zijn om naar Digitune te gaan.
*edit: destijds gingen ze net een vestiging in Gent openen ook, ik vermoed dat die er nu nog zal zijn dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenHoi !
Heb jij ook om die specifieke reden voor hen gekozen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
maar allee da meendetochnie
een zesser komt er niet aan te pas, tenzij voor zijn stilte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennog erger turbod 4-cyl is 8-cyl benzine
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk dacht het wel maar had je daar ooit al eens voor gepmmed dus durfde het niet opnieuw doen.
Heb jij ook om die specifieke reden voor hen gekozen?
Na 40k km van de tuning nog steeds zeer tevreden. Alleen de service achteraf (had wat mails gestuurd met wat informatieve vragen) trok op niet veel, reactie kreeg ik pas toen ik het openbaar in zijn gastenboek had gepost...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennog erger turbod 4-cyl is 8-cyl benzine
E500 = 530Nm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenInderdaad.
Na 40k km van de tuning nog steeds zeer tevreden. Alleen de service achteraf (had wat mails gestuurd met wat informatieve vragen) trok op niet veel, reactie kreeg ik pas toen ik het openbaar in zijn gastenboek had gepost...
Comment
Comment