Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
- Is het kunststofleder (artico) van goede kwaliteit?
- Wat is het verschil tussen het gewone leder en het nappa leder?
- Is het Surround sound system harman kardon zijn prijs waard? Veel verschil met de gewone audio?
Mijn ervaring (graag aanvullen kenners!)
- Artico is van redelijke kwaliteit. Het is echter goed te onderscheiden van echt leder. Op de wangen van de stoelen krijg je redelijk snel 'vouwen'
- Nappa is soepeler en fijner van structuur. Zeer slijtvast!
- De huidige audio van MB is ook van hoog niveau. Ben je echter een muziekfreak/ geluidsfreak dan is het zeker een waardevolle investering. Voor de restwaarde maakt het niets uit.
- Artico is van redelijke kwaliteit. Het is echter goed te onderscheiden van echt leder. Op de wangen van de stoelen krijg je redelijk snel 'vouwen'
- Nappa is soepeler en fijner van structuur. Zeer slijtvast!
- De huidige audio van MB is ook van hoog niveau. Ben je echter een muziekfreak/ geluidsfreak dan is het zeker een waardevolle investering. Voor de restwaarde maakt het niets uit.
Gewoon leder is slijtvaster.
Nappa leder rekt met de tijd ietsje uit, waardoor het lijkt los te komen liggen.
De Xenon's die veranderen hun beeld dan, waardoor je toch dat extra zicht hebt; Bij de eersten ging dat samen met het achterste mistlicht, bij de nieuwe moet ik eens kijken, want af en toe heb je een knopje apart voor voorste mistilchten ook (maar dat kan dan ook een classic zijn).
Bochtenverlichting zit normaalgezien op hetzelfde systeem.
De Xenon's die veranderen hun beeld dan, waardoor je toch dat extra zicht hebt; Bij de eersten ging dat samen met het achterste mistlicht, bij de nieuwe moet ik eens kijken, want af en toe heb je een knopje apart voor voorste mistilchten ook (maar dat kan dan ook een classic zijn).
Bochtenverlichting zit normaalgezien op hetzelfde systeem.
Moh. Blijkbaar wordt het hipper bij de high-end auto's om geen mistlichten onderaan de bumper meer te hebben ... Volvo S/V60 ook al niet. En ik denk de top Audi's ook niet meer (A7, A6). Crazy shit! Vroeger mistlichten cool ... Nu geen mistlichten cool.
Comment