Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
    Hij had toch al een SLR 722? (Had hij mij ooit verteld)
    Zou kunnen hoor.

Comment

• Iemand dees al geprobeerd?

Comment

• spijtig van't zwart en amg op die 500
        het had zo'n klassebreak kunnen zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          spijtig van't zwart en amg op die 500
          het had zo'n klassebreak kunnen zijn
          I agree

maar E500 tout court

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
            I agree

maar E500 tout court

Waar kan ik tekenen?

Comment

• Gespot in Tenerife

SL 55 AMG:

ML 55 AMG:

sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• dat is volgens mij geen SL55

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                  dat is volgens mij geen SL55
                  Was ik nu ook over aan het twijfelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    dat is volgens mij geen SL55
                    Klopt, hij/zij heeft wel de AMG velgen.

Comment

• Klopt. Het is idd geen SL55. Stom!
                      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• in de hoek met ezelsoren

Comment

• Autoweek

Leest hier iemand Autoweek? Ik niet, maar een vriend maakte me attent op een leuk artikel over SL R129 in de uitgave van deze week (Nr.8, 23 feb.-2 mrt. 2011).

Ben hem gisteren gaan halen, en naast leuke foto's (ze zijn met 6 wagens op pad geweest) gaat het artikel vooral over het feit dat de wagen nu echt wel aan z'n wedergeboorte begonnen is: iedereen erkent z'n tijdloze schoonheid nu (smaken en kleuren...), de Johnny's hebben er afstand van gedaan (die gaan nu ongetwijfeld aan de eerste R230 beginnen...) en de prijzen gaan omhoog.

Kortom snel zijn dus, dus zoals ik zelf onlangs gedaan heb ;-)
                          1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                          1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                          1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Ik denk toch dat er in die wagens bijzonder weinig Johnny's te vinden zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                              Leest hier iemand Autoweek? Ik niet, maar een vriend maakte me attent op een leuk artikel over SL R129 in de uitgave van deze week (Nr.8, 23 feb.-2 mrt. 2011).

Ben hem gisteren gaan halen, en naast leuke foto's (ze zijn met 6 wagens op pad geweest) gaat het artikel vooral over het feit dat de wagen nu echt wel aan z'n wedergeboorte begonnen is: iedereen erkent z'n tijdloze schoonheid nu (smaken en kleuren...), de Johnny's hebben er afstand van gedaan (die gaan nu ongetwijfeld aan de eerste R230 beginnen...) en de prijzen gaan omhoog.

Kortom snel zijn dus, dus zoals ik zelf onlangs gedaan heb ;-)
                              de mijne staat op stal te wachten tot de prijzen wat omhoog gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Ik denk toch dat er in die wagens bijzonder weinig Johnny's te vinden zijn.
                                Johnny's in hun pure Opel Astra vorm niet nee, maar wel massa's turken en marokkanen die daar veel te grote en lelijke velgen onder gooien, een joekel van een uitlaat en een verlaging van 10cm.

Comment

• belgische bar-uitbaters ook hoor

Comment

• Redelijk zeldzaam zo'n Bluetec W211 (toch in België)

Comment

• Dag klant

Comment

• "300" = magic. zeker op benz
                                        samen met 500.

Comment

• en wat vinden de "kenners" hier vd CLK cabrio ('98 - '03) ?

200 kompressor 163ps , goede motor !?

-manueel of automaat !?

-storing en roestgevoeligheid , bouwkwaliteit , torsiestijfheid !?

-belangrijkste opties !?

Het gaat om de laatste bouwjaren .
                                          TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Working...
                                          X