Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, 'ie is ietske te laat geleverd geweest. Jammer... een 1-AMG-xxx zou anders wel nice geweest zijn.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Ik vind dat nog verrassend comfortabel, inderdaad. Maar dat was bij de testrit al duidelijk geworden. De E Coupé vonden mijn vader en ik merkbaar harder afgeveerd, terwijl de E Sedan met AMG-pakket niet zo veel minder comfortabeler aanvoelde in vgl. met onze vorige E-klasse. En die sportzetels hé.
En ja, bochtjes gaan er vaak vlot door. 'ie Helt een pák minder over dan de vorige, en dan is snel bochten nemen nog enigzins comfortabel te doen. Hier thuis zijn we alvast verlost van de gedachte dat je een Elegance _moet_ nemen om comfortabel te kunnen reizen.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Er rijden trouwens wel al echt veel auto's met EU platen in Belgie. Moeten ook oudere auto's bij de keuring aan een nieuwe plaat geloven?
Als ik me niet vergis alleen als de oude plaat niet meer goed leesbaar is oid .. Mensen met een stickernummerplaat moeten een nieuwe , zwarte nummerplaat vooraan ed . Als het niet reglementair/leesbaar is en ze zien het -> nieuwe plaat . De oude moeten er zsm uit .
Er rijden trouwens wel al echt veel auto's met EU platen in Belgie. Moeten ook oudere auto's bij de keuring aan een nieuwe plaat geloven?
Nope, enkel elke nieuwe inschrijving van een auto krijgt een EU plaat.
Als je op de keuring de opmerking krijgt dat de oude plaat niet meer leesbaar is, dan hang je er ook wel aan.
Merci.
Maar 't is wel de auto van mijn vader natuurlijk.
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Als ik met de E een bocht of rotonde pak zoals ik gewoon ben van met de MG, dan denk ik altijd uit mijn stoel te vallen
Nope, enkel elke nieuwe inschrijving van een auto krijgt een EU plaat.
Als je op de keuring de opmerking krijgt dat de oude plaat niet meer leesbaar is, dan hang je er ook wel aan.
In dat geval vind ik toch dat je ontzetten veel nieuwe platen in het straatbeeld ziet. Blijkbaar toch ook veel ingevoerde wagens dan..
Ik vind de oude ook mooier! De plaat blijft nu dus ook bij de auto en niet bij de eigenaar?
Nee nee, plaat blijft bij eigenaar. Maar als we nu een andere auto inschrijven moeten we onze oude inleveren en krijgen we een nieuwe. Ik vind het gewoon niet tof om een nieuwe nummerplaat te hebben. Mijn combinatie is van 2007 en dat begint nu net een beetje ok te worden.
dacht ik al
samen met de 230E dan, ook wel een deftig blokje
als de 300ce in de stal zal staan: is het leuk om daar een turbo op te steken?
Of is dat veel te veel problemen zoeken?
atmo shit (24 kleppen, hoge compressie, flowen, vliegwiel...) is ook allemaal zo painass
Nee nee, plaat blijft bij eigenaar. Maar als we nu een andere auto inschrijven moeten we onze oude inleveren en krijgen we een nieuwe. Ik vind het gewoon niet tof om een nieuwe nummerplaat te hebben. Mijn combinatie is van 2007 en dat begint nu net een beetje ok te worden.
wacht maar tot je zelf ok begint te worden
of oldtimer
Comment