Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Shit die nummerplaat zit er gigantisch naast

Wel heerlijke kist zo te zien

Comment

• Ja, 'ie is ietske te laat geleverd geweest. Jammer... een 1-AMG-xxx zou anders wel nice geweest zijn.
      Life's too short. Not to. Live it.
      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Wat vind je nog van het comfort?

Ik vond dat op 18" met dat AMG pakket en sportophanging nog serieus comfortabel rijden, en toch nog zeer strak en sportief. Echt heerlijke combinatie.

Comment

• Ik vind dat nog verrassend comfortabel, inderdaad. Maar dat was bij de testrit al duidelijk geworden. De E Coupé vonden mijn vader en ik merkbaar harder afgeveerd, terwijl de E Sedan met AMG-pakket niet zo veel minder comfortabeler aanvoelde in vgl. met onze vorige E-klasse. En die sportzetels hé.

En ja, bochtjes gaan er vaak vlot door. 'ie Helt een pák minder over dan de vorige, en dan is snel bochten nemen nog enigzins comfortabel te doen. Hier thuis zijn we alvast verlost van de gedachte dat je een Elegance _moet_ nemen om comfortabel te kunnen reizen.
          Last edited by sibi; 08/03/2011, 22:11.

Comment

• Er rijden trouwens wel al echt veel auto's met EU platen in Belgie. Moeten ook oudere auto's bij de keuring aan een nieuwe plaat geloven?
            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Zeer mooie wagen Sibi!
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                Er rijden trouwens wel al echt veel auto's met EU platen in Belgie. Moeten ook oudere auto's bij de keuring aan een nieuwe plaat geloven?
                Als ik me niet vergis alleen als de oude plaat niet meer goed leesbaar is oid .. Mensen met een stickernummerplaat moeten een nieuwe , zwarte nummerplaat vooraan ed . Als het niet reglementair/leesbaar is en ze zien het -> nieuwe plaat . De oude moeten er zsm uit .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                  'ie Helt een pák minder over dan de vorige, en dan is snel bochten nemen nog enigzins comfortabel te doen.

Verschrikkelijk eh

Als ik met de E een bocht of rotonde pak zoals ik gewoon ben van met de MG, dan denk ik altijd uit mijn stoel te vallen

Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                  Er rijden trouwens wel al echt veel auto's met EU platen in Belgie. Moeten ook oudere auto's bij de keuring aan een nieuwe plaat geloven?
                  Nope, enkel elke nieuwe inschrijving van een auto krijgt een EU plaat.
                  Als je op de keuring de opmerking krijgt dat de oude plaat niet meer leesbaar is, dan hang je er ook wel aan.

Comment

Zeer mooie wagen Sibi!
                    Merci.
                    Maar 't is wel de auto van mijn vader natuurlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                      Verschrikkelijk eh

Als ik met de E een bocht of rotonde pak zoals ik gewoon ben van met de MG, dan denk ik altijd uit mijn stoel te vallen

Nope, enkel elke nieuwe inschrijving van een auto krijgt een EU plaat.
                      Als je op de keuring de opmerking krijgt dat de oude plaat niet meer leesbaar is, dan hang je er ook wel aan.
                      In dat geval vind ik toch dat je ontzetten veel nieuwe platen in het straatbeeld ziet. Blijkbaar toch ook veel ingevoerde wagens dan..
                      sigpic

Comment

• Bwoa ik vind het goed meevallen , ze zijn er immers ook al 5 maanden mee bezig hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules_w Bekijk Berichten
                          Bwoa ik vind het goed meevallen , ze zijn er immers ook al 5 maanden mee bezig hé
                          Ik wist niet dat dat al weer zo lang was. Zijn jullie er inmiddels aan gewend of zweren jullie nog altijd bij de oude plaat?
                          sigpic

Comment

• Ik kan er nog steeds niet aan wennen. Ik zou er mijn huidige auto langer voor doorrijden om niet met zo'n belachelijke plaat rond te moeten rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              Ik kan er nog steeds niet aan wennen. Ik zou er mijn huidige auto langer voor doorrijden om niet met zo'n belachelijke plaat rond te moeten rijden.
                              Ik vind de oude ook mooier! De plaat blijft nu dus ook bij de auto en niet bij de eigenaar?
                              sigpic

Comment

Ik vind de oude ook mooier! De plaat blijft nu dus ook bij de auto en niet bij de eigenaar?
                                Nee nee, plaat blijft bij eigenaar. Maar als we nu een andere auto inschrijven moeten we onze oude inleveren en krijgen we een nieuwe. Ik vind het gewoon niet tof om een nieuwe nummerplaat te hebben. Mijn combinatie is van 2007 en dat begint nu net een beetje ok te worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Dat is zo ja.
                                  dacht ik al
                                  samen met de 230E dan, ook wel een deftig blokje

als de 300ce in de stal zal staan: is het leuk om daar een turbo op te steken?
                                  Of is dat veel te veel problemen zoeken?
                                  atmo shit (24 kleppen, hoge compressie, flowen, vliegwiel...) is ook allemaal zo painass
                                  Last edited by ; 09/03/2011, 11:26.

Comment

Nee nee, plaat blijft bij eigenaar. Maar als we nu een andere auto inschrijven moeten we onze oude inleveren en krijgen we een nieuwe. Ik vind het gewoon niet tof om een nieuwe nummerplaat te hebben. Mijn combinatie is van 2007 en dat begint nu net een beetje ok te worden.
                                    wacht maar tot je zelf ok begint te worden
                                    of oldtimer

Comment

• Ik ben die platen eigenlijk vrij snel gewend geraakt , deels ook omdat ik er zelf een heb . Vroeger viel me dat onmiddelijk op , nu niet meer ..

Comment

• Mij zal het echt worst wezen wat er op mijn auto hangt.

Op een duitse wagen hoort een grote plaat

Comment

Ik kan er nog steeds niet aan wennen. Ik zou er mijn huidige auto langer voor doorrijden om niet met zo'n belachelijke plaat rond te moeten rijden.
                                          Ik mag er echt niet aan denken. Ik sta soms gewoon te kijken naar mijn plaat wetende dat ik ze zal kwijtgeraken.
                                          2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                          X