Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die staat volgens mij al vrij lang te koop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
      Ik mag er echt niet aan denken. Ik sta soms gewoon te kijken naar mijn plaat wetende dat ik ze zal kwijtgeraken.
      Voor jouw plaat zou ik 1000 euro neerleggen om ze te mogen behouden. Zo'n plaat kan je nooit meer krijgen anders. Nieuwe gepersonaliseerde platen moeten 6 karakters hebben.

Had ik dat geweten had ik ook nog een 5-karakter besteld vorig jaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Dikke ²²²²²²²²²²

Comment

• Koop dan toch eerder een 190 2.6 zoals C_X.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Voor jouw plaat zou ik 1000 euro neerleggen om ze te mogen behouden. Zo'n plaat kan je nooit meer krijgen anders. Nieuwe gepersonaliseerde platen moeten 6 karakters hebben.

Ja, ga dat wel moeten doen denk ik. De 5-karakter perso's gaan zeer zeldzaam worden.
            Maar 9-2-AG-34 trekt op niet zo veel meer, dan kan je misschien betere een mooiere nieuwe kiezen.
            Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
            Koop dan toch eerder een 190 2.6 zoals C_X.
            Daar zou ik niet zoveel plezier aan hebben.

2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Ja, ga dat wel moeten doen denk ik. De 5-karakter perso's gaan zeer zeldzaam worden.
              Maar 9-2-AG-34 trekt op niet zo veel meer, dan kan je misschien betere een mooiere nieuwe kiezen.

Tjah, heb ik ook met mn NB.809

Comment

als ge er 4 staan hebt is dat makkelijk gezegd.

Comment

• Heeft elke W204, dus C-klasse vanaf 2007, standaard bluetooth?

Comment

• Neen.

Comment

• Ik geloof toch van wel hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                        Ik geloof toch van wel hoor.
                        Als je zo een stuur met 4 knoppen hebt ipv 12, hoe pak je dan je telefoon op?

Of heb je die toetsen op de middenconsole dan nog altijd?

Comment

• + YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Als je zo een stuur met 4 knoppen hebt ipv 12, hoe pak je dan je telefoon op?

Of heb je die toetsen op de middenconsole dan nog altijd?
                            Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                            Ik geloof toch van wel hoor.
                            Ik heb met 2 personen gesproken die het zouden moeten weten en die beweren beide dat er standaard bluetooth op zit.
                            Er is gewoon nog een optionele bluetooth module met buitenantenne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                              Ik heb met 2 personen gesproken die het zouden moeten weten en die beweren beide dat er standaard bluetooth op zit.
                              Er is gewoon nog een optionele bluetooth module met buitenantenne.
                              Kan zijn hoor, ik redeneerde gewoon dat het er niet opzat als je geen knopje op je stuur had om je telefoon op te nemen

Comment

• Heb je die knoppen niet standaard?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  Heb je die knoppen niet standaard?
                                  Neen.
                                  Er zijn ook versies met 4 knoppen op het stuur. Je ziet ze bijna niet, maar ze bestaan.

Heb je R, menu bladeren, + en -
                                  En dan heb je in je snelheidsmeter ook geen groot LCD-scherm, maar een kleintje.

Comment

Da wil ik, m'n initialen

Comment

• Afgelopen weekend met zo iets gereden en hoewel het maar een 512CDI is, rijdt dat erg goed

Comment

• Rijden die CDI's op aardgas?

Comment

Working...
                                        X