Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
    W210 -> wat zijn zo de dingen waar je op moet letten en wat zijn gangbare prijzen?

Motorisatie: waarschijnlijk 220 (liefst cdi). Of zijn andere motorisaties meer aan te raden?
    Roest rond de wielranden, rond het kofferslot, subframe, veerbevestiging roest weg, rond schuifdak enzovoort. Veren breken ook snel.
    Vaak zijn de schermpjes (kilometerteller etc.) in het dashboard stuk.
    Ik zou er zelf graag één hebben van 2001 of 2002, zo staan er soms echt mooie en goed uitgeruste te koop. Minder dan 130.000 km en een onderhoudsboekje en je betaalt 40% minder dan voor een 211 van hetzelfde bouwjaar.
    Zo'n goede mag wel €9000 kosten denk ik.

Pré facelift moet je echt niet kopen, geloof mij
    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Heb je er ooit al wel eens eentje gezien?
      ja hoor, in zulte rijdt er zo eentje rond zien vertrekken, horen vertrekken.
      s210 290 turbodiesel
      Is da niet nen "uitgeboorde" 250 multiklepper?

niet gereden nee.
      maar ook geen interesse wees gerust, eerder in de w202 250 en 300 turbo in de w210. ik zou vandaag ook voor een CDI gaan in een "bijna nieuwe".
      Last edited by ; 23/03/2011, 09:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
        Vaak zijn de schermpjes (kilometerteller etc.) in het dashboard stuk.

Pré facelift moet je echt niet kopen, geloof mij
        True. Ons dashboard was ik al vergeten ... Daar zijn de lichtjes verschillende keren van uitgevallen. Naar een niet-dealer geweest toen (D&B in Heule voor wie uit Zuid-West-Vlaanderen komt) en die konden het niet fixen, hoewel het uiteindelijk maar een zekering of zoiets bleek te zijn. Urgh.

En ja, onze silent blocks hebben we ook meer dan genoeg vervangen. Maar dat scheen te liggen aan de brandstofpomp die erop lekte.

Maar het verbruik was wel "laag", vonden we hier. 7,3 gemiddeld met eigenlijk wel heel veel stadsverkeer. Dat was dus een 220 diesel, volle 150 Nm en 95 pk :p Goddamn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
          True. Ons dashboard was ik al vergeten ... Daar zijn de lichtjes verschillende keren van uitgevallen. Naar een niet-dealer geweest toen (D&B in Heule voor wie uit Zuid-West-Vlaanderen komt) en die konden het niet fixen, hoewel het uiteindelijk maar een zekering of zoiets bleek te zijn. Urgh.

En ja, onze silent blocks hebben we ook meer dan genoeg vervangen. Maar dat scheen te liggen aan de brandstofpomp die erop lekte.

Maar het verbruik was wel "laag", vonden we hier. 7,3 gemiddeld met eigenlijk wel heel veel stadsverkeer. Dat was dus een 220 diesel, volle 150 Nm en 95 pk :p Goddamn.
          Die lichtjes zijn iets anders dan de pixelfouten in de LCD waar Gere het op heeft
          Daar valt weinig aan te doen buiten vervangen.

Comment

• Comment

• Swedish driftdiesel?

Comment

• Een diesel is het zeker
                Waar en wat, keine Ahnung

Comment

• Vettige fotokes zeg !

Comment

Swedish driftdiesel?
                    is dat niet die driftkar met zijn scania motor?

Edit: een 3.0 diesel uit een ’98 E-klasse. Extra uitgerust met een Garrett GT40 turbo van een Scania truck. De versnellingsbak wordt vervangen voor een Tremec TKO 600
                    Last edited by kefkie; 23/03/2011, 15:50.
                    BMW X5 45e

Comment

Die lichtjes zijn iets anders dan de pixelfouten in de LCD waar Gere het op heeft
                      Daar valt weinig aan te doen buiten vervangen.
                      Ja, dat weet ik ook wel. Het deed er mij gewoon aan denken Maar euh, 't was in ieder geval niet plezant, op een onverlichte snelweg rijden zonder je wijzers te zien. En van vervangen gesproken, bij de garage zijn ze toen zo fantastisch geweest om heel ons wijzerplaatding er uit te halen, in een andere Merc te steken om te testen, dan terug te steken en te zeggen: we vinden niets :-( Nuja, dat is geschiedenis De auto rijdt nu 'elders' rond

Comment

• e500 elegance met ondertussen parijse bumpers

300 sl nieuwstaat

Comment

• 5-karakterbenzen

Comment

• E500... jammer dat het er op staat, eigenlijk.

Comment

• zelf zou ik mss bij een 500 het monogram dat er intussen geen meer is, laten vallen

maar een benz zonder is zo nieuwbakken-stijl en ondertussen zoals bij bmw meestal een basismodel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                e500 elegance met ondertussen parijse bumpers
                                Raar he. Je betaalt je dan zoveel taks en naft en dan lijkt je auto een beetje wrak.
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• is gewoon realiteit als je zoveel jaar met je benz rijdt zonder iets te laten fixen

Comment

• eigenlijk zonde dat die E500 er zo "saai" uitziet imo ; Ik ben van mening dat een 500 wel iets meer mag hebben .

Comment

• zijn opsmuk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                        Jij hebt een 2.4D nu he zeker?

Ik zou dan toch echt voor een 203 200/220cdi gaan anders doe je een grote stap terug.
                                        Jup, 2.4D 130pk, maar wel in een zware auto natuurlijk (ik gok tegen de 1700kg), wel zalige motor. Waarom voor een CDI gaan, wegens common rail? Ik ben wel gek van 5 cilinders en een 200 CDI lijkt me ook wat magertjes

Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
                                        eigenlijk zonde dat die E500 er zo "saai" uitziet imo ; Ik ben van mening dat een 500 wel iets meer mag hebben .
                                        Nee man, da's net het prachtige eraan, niemand ziet wat voor rendier het echt is

Comment

• Ergens vind ik sleepers a la e500 ook wel cool ; Maar ik zou er zelf niet snel voor kiezen . Het mag iets hebben hé

Comment

Working...
                                          X