Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
    ja hoor, in zulte rijdt er zo eentje rond zien vertrekken, horen vertrekken.
    s210 290 turbodiesel
    Is da niet nen "uitgeboorde" 250 multiklepper?
    Uitgeboorde gewone 2.5 diesel met daarop directe injectie. Geen multiklepper.
    Die letzten Worte ...
    ... eines Diesel-Fahrers:
    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
    W201 BENZIN

    Comment






    • Eigenlijk een nieuwe 190

      Comment


      • dat weet jij goed

        Comment


        • Sublieme kar deze CLS. Jammer genoeg nog niet veel tegengekomen.


          E300 & E350

          Last edited by ; 24/03/2011, 00:42.

          Comment


          • Af en toe loer ik eens naar vlamnieuwe auto's, om te zien wat voor auto ik over een jaar of 10 zal rijden .

            Wat valt me op? De W221 S-klasse mist op dit moment een krachtige diesel. De 420 CDI is niet meer leverbaar sinds de facelift (wellicht wegens het niet halen van de EUROnorm?), en dus is de krachtigste diesel de 350 CDI met 258 pk . Ik zeg niet dat je met 258pk tekort komt, maar ik kan me ook inbeelden dat een S420 CDI rijder zijn auto niet gaat inruilen voor een 350 CDI met minder vermogen (en beduidend mindere prestaties). Komt Benz nog met een antwoord op de 740d van BMW (die met +300pk beduidend krachtiger is)? Of laten ze deze markt aan zich voorbij gaan?

            Hetzelfde geldt overigens ook min of meer voor de E-klasse, waarom geen bi-turbo 6 cilinder diesel met +300pk om de concurrentie bij te benen?

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Af en toe loer ik eens naar vlamnieuwe auto's, om te zien wat voor auto ik over een jaar of 10 zal rijden .

              Wat valt me op? De W221 S-klasse mist op dit moment een krachtige diesel. De 420 CDI is niet meer leverbaar sinds de facelift (wellicht wegens het niet halen van de EUROnorm?), en dus is de krachtigste diesel de 350 CDI met 258 pk . Ik zeg niet dat je met 258pk tekort komt, maar ik kan me ook inbeelden dat een S420 CDI rijder zijn auto niet gaat inruilen voor een 350 CDI met minder vermogen (en beduidend mindere prestaties). Komt Benz nog met een antwoord op de 740d van BMW (die met +300pk beduidend krachtiger is)? Of laten ze deze markt aan zich voorbij gaan?

              Hetzelfde geldt overigens ook min of meer voor de E-klasse, waarom geen bi-turbo 6 cilinder diesel met +300pk om de concurrentie bij te benen?
              De S450 CDI was toch wel nog eventjes leverbaar als facelift? Nuja het is toch vreemd dat je hem de dag van vandaag niet meer met die 4.0 CDI kan bestellen, terwijl dat bij de GL wel nog kan. Persoonlijk denk ik dat Mercedes geen diesel pk bom meer maakt omdat er daar volgens mij niet echt vraag naar is.

              Anyway, het is wel een toffe kar voor u over 10 jaar

              Comment


              • Ah, dan toch een jaar geleverd. My mistake.

                Maar dan nog... ondertussen niet meer leverbaar.

                Comment


                • inderdaad heel zonde dat die 450 motor niet leverbaar meer is op zowel E ML en S...
                  ze moeten terug de heerlijke V8 in het gamma nemen ofwel die zalige zoemende V6
                  2 turbo's van jewelste geven.. dat je idd rond de 300 pk grens komt met een ± 700 pk..

                  wat ik trouwens ook nergens tegenkom is een W211 E 420 cdi T.. enkel berline's

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                    Sublieme kar deze CLS. Jammer genoeg nog niet veel tegengekomen.


                    E300 & E350

                    Ik vind E300 zo lekker staan op de koffer
                    sigpic

                    www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

                    Comment


                    • Die nieuwe CLS is echt waanzinnig knap!
                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                        Ik vind E300 zo lekker staan op de koffer
                        uiteraard. "300" = benzlove. Diesel of naft maakt niet uit.
                        Zonder wetten en praktische bezwaren is een benz 300 of 500.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                          inderdaad heel zonde dat die 450 motor niet leverbaar meer is op zowel E ML en S...
                          ze moeten terug de heerlijke V8 in het gamma nemen ofwel die zalige zoemende V6
                          2 turbo's van jewelste geven.. dat je idd rond de 300 pk grens komt met een ± 700 pk..

                          wat ik trouwens ook nergens tegenkom is een W211 E 420 cdi T.. enkel berline's
                          Die is dan ook nooit geleverd geweest;

                          V8 diesel heeft nooit in de break gelegen

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                            Die is dan ook nooit geleverd geweest;

                            V8 diesel heeft nooit in de break gelegen
                            dat verklaart veel zonde.. een break vindt ik zo handig...

                            Comment


                            • ik heb die echt zware diesel pas echt nooit begrepen.
                              call me nuts, maar dat moet toch zuipen?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Jup, 2.4D 130pk, maar wel in een zware auto natuurlijk (ik gok tegen de 1700kg), wel zalige motor. Waarom voor een CDI gaan, wegens common rail? Ik ben wel gek van 5 cilinders en een 200 CDI lijkt me ook wat magertjes
                                Ik zou voornamelijk voor een W203, toch nog wat vlottere motoren zoals je gewoon bent.

                                W202 220cdi heeft 300nm en 125pk, die is waarschijnlijk zo vlot als de Volvo.
                                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                  ik heb die echt zware diesel pas echt nooit begrepen.
                                  call me nuts, maar dat moet toch zuipen?
                                  ik studeer in nederland automobiel management hé, dus iedere week 250 km op en 250 km terug, met een ML 320 gechipt, kan ik die trip doen met een gem verbruik van 10.2L/100km en dan rij ik toch contstant 150/160 dus al bij al vindt ik da nog meevallen niet ?

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                    ik studeer in nederland automobiel management hé, dus iedere week 250 km op en 250 km terug, met een ML 320 gechipt, kan ik die trip doen met een gem verbruik van 10.2L/100km en dan rij ik toch contstant 150/160 dus al bij al vindt ik da nog meevallen niet ?
                                    320, dat is een zescilinder 3000cc, niet?

                                    Ik heb het over die +4000cc's .... dat zijn vrachtwagenmotoren.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                      320, dat is een zescilinder 3000cc, niet?

                                      Ik heb het over die +4000cc's .... dat zijn vrachtwagenmotoren.
                                      320 is idd een 3L V6... ik zou toch durven ML V8 rijden hoor.. na chippen 386 pk & 920NM... geen enkele stuk asfalt is nog veilig met zo'n cijfers!

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                        320 is idd een 3L V6... ik zou toch durven ML V8 rijden hoor.. na chippen 386 pk & 920NM... geen enkele stuk asfalt is nog veilig met zo'n cijfers!
                                        Dan liever 200pk met 1000 kg errond....

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                          320 is idd een 3L V6... ik zou toch durven ML V8 rijden hoor.. na chippen 386 pk & 920NM... geen enkele stuk asfalt is nog veilig met zo'n cijfers!
                                          Uw banden, versnellingsbak en tussenbak ook niet.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X