Vandaag even met een CL600 kunnen rijden, FAK
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenVandaag even met een CL600 kunnen rijden, FAK
een puntje: ik mis toch die ster vanvoor op zo een bakken en bv op de CLS... Misschien beschouw ik ze te veel als comfortkarakter karren... kweetnie. Zo op een SL mag da net wel weer ... I am a lousy goose.
beetje gebiased denk ik nu ik er een voor mijn neus zie dagelijks...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenUw banden, versnellingsbak en tussenbak ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenVandaag even met een CL600 kunnen rijden, FAK
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenAmai, dat moet nogal een ervaring geweest zijn
Omschrijf je het eens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
quasi roestvrij en klaar voor 20 jaar verdere dienst
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
Wie graag eens van dichtbij(je kunt hem aanraken, maar er niet in plaats nemen) een SLS wilt zien, kan deze bewonderen bij de Mercedes-Benz dealer in Diest(showroom)
Antwerpen heeft er zeker een staan, en mechelen ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenVele dealers hebben er 1 staan hoor.
Antwerpen heeft er zeker een staan, en mechelen ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenWaardoor je dus automatisch 30 jaar roestgarantie hebt.
En het dus de moeite is om iets meer te betalen voor een kar die altijd dealeronderhouden is.
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenJij hebt een 2.4D nu he zeker?
Ik zou dan toch echt voor een 203 200/220cdi gaan anders doe je een grote stap terug.
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenIk zou voornamelijk voor een W203, toch nog wat vlottere motoren zoals je gewoon bent.
W202 220cdi heeft 300nm en 125pk, die is waarschijnlijk zo vlot als de Volvo.
De w202 200cdi lijkt mij ook wat magertjes, maar mijn 220cdi 300nm en 125 pk dat gaat toch heeel goed vooruit! vlotjes naar de 170 hoor!
Comment
-
De CLS was al niet moeders mooiste en nu hebben ze er een absoluut misbaksel van gemaakt, wat een compleet lelijk varken van een ding.
Ik word er misselijk van.
Fuck ze waren/zijn zo goed bezig kwa design en dan maken ze quasimodo na met wielen er onder.
Eergisteren bij een klant nog een E500 Cabrio gezien, wat een machine!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDe CLS was al niet moeders mooiste en nu hebben ze er een absoluut misbaksel van gemaakt, wat een compleet lelijk varken van een ding.
Ik word er misselijk van.
Fuck ze waren/zijn zo goed bezig kwa design en dan maken ze quasimodo na met wielen er onder.
Eergisteren bij een klant nog een E500 Cabrio gezien, wat een machine!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDe CLS was al niet moeders mooiste
en nu hebben ze er een absoluut misbaksel van gemaakt
Comment
Comment