Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
een puntje: ik mis toch die ster vanvoor op zo een bakken en bv op de CLS... Misschien beschouw ik ze te veel als comfortkarakter karren... kweetnie. Zo op een SL mag da net wel weer ... I am a lousy goose.
beetje gebiased denk ik nu ik er een voor mijn neus zie dagelijks...
Wie graag eens van dichtbij(je kunt hem aanraken, maar er niet in plaats nemen) een SLS wilt zien, kan deze bewonderen bij de Mercedes-Benz dealer in Diest(showroom)
Wie graag eens van dichtbij(je kunt hem aanraken, maar er niet in plaats nemen) een SLS wilt zien, kan deze bewonderen bij de Mercedes-Benz dealer in Diest(showroom)
Vele dealers hebben er 1 staan hoor.
Antwerpen heeft er zeker een staan, en mechelen ook
Ik zou dan toch echt voor een 203 200/220cdi gaan anders doe je een grote stap terug.
Als je problemen wil vermijden, blijf dan alsjeblieft van de W203 af, en al zeker pre 2002 modellen... Dat heb ik al ettelijke keren gehoord. Ik hoor altijd vaak, en naar eigen ervaring kan ik het ook wel zeggen, dat de 202 de laatste 'goeie' was.
Ik zou voornamelijk voor een W203, toch nog wat vlottere motoren zoals je gewoon bent.
W202 220cdi heeft 300nm en 125pk, die is waarschijnlijk zo vlot als de Volvo.
De w203 zal sowieso wel een prestatie-winst hebben tegenover de w202, maar of dit verschil gigantisch groot is betwijfel ik... 125 > 136 pk... 11pk'tjes, dan moet je al een zuivere auto hebben om dat verschil te duidelijk te voelen denk ik...
De w202 200cdi lijkt mij ook wat magertjes, maar mijn 220cdi 300nm en 125 pk dat gaat toch heeel goed vooruit! vlotjes naar de 170 hoor!
Gisteren op mijn werk met mijn eerste S klasse gereden ooit, een S350cdi. Wat een kar . Zeker beter dan een A8. Beter dan een 7 - serie weet ik niet. En dan die ster op de motorkap pfff
Comment