Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vandaag even met een CL600 kunnen rijden, FAK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
      Vandaag even met een CL600 kunnen rijden, FAK
      shiiiiiit

een puntje: ik mis toch die ster vanvoor op zo een bakken en bv op de CLS... Misschien beschouw ik ze te veel als comfortkarakter karren... kweetnie. Zo op een SL mag da net wel weer ... I am a lousy goose.
      beetje gebiased denk ik nu ik er een voor mijn neus zie dagelijks...
      Last edited by ; 25/03/2011, 20:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Uw banden, versnellingsbak en tussenbak ook niet.
        22222 touché

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
          Vandaag even met een CL600 kunnen rijden, FAK
          Amai, dat moet nogal een ervaring geweest zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
            Amai, dat moet nogal een ervaring geweest zijn
            Wauw!!!
            Omschrijf je het eens?
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Wie graag eens van dichtbij(je kunt hem aanraken, maar er niet in plaats nemen) een SLS wilt zien, kan deze bewonderen bij de Mercedes-Benz dealer in Diest(showroom)

Comment

• Comment

• amai,

zilver is geen mode maar benz

nog wat parijse bumpers

quasi roestvrij en klaar voor 20 jaar verdere dienst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

quasi roestvrij en klaar voor 20 jaar verdere dienst
                    Dat ding moet volledig in turquoise

Comment

• Eindelijk eens 'deftige' foto's kunnen nemen van een nieuwe CLS.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten

Echt prachtig!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten

Wie graag eens van dichtbij(je kunt hem aanraken, maar er niet in plaats nemen) een SLS wilt zien, kan deze bewonderen bij de Mercedes-Benz dealer in Diest(showroom)
                            Vele dealers hebben er 1 staan hoor.
                            Antwerpen heeft er zeker een staan, en mechelen ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                              Vele dealers hebben er 1 staan hoor.
                              Antwerpen heeft er zeker een staan, en mechelen ook
                              Ik dacht hier echt mensen te kunnen plezieren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                Waardoor je dus automatisch 30 jaar roestgarantie hebt.

En het dus de moeite is om iets meer te betalen voor een kar die altijd dealeronderhouden is.
                                ²²²²²²

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                Jij hebt een 2.4D nu he zeker?

Ik zou dan toch echt voor een 203 200/220cdi gaan anders doe je een grote stap terug.
                                Als je problemen wil vermijden, blijf dan alsjeblieft van de W203 af, en al zeker pre 2002 modellen... Dat heb ik al ettelijke keren gehoord. Ik hoor altijd vaak, en naar eigen ervaring kan ik het ook wel zeggen, dat de 202 de laatste 'goeie' was.

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                Ik zou voornamelijk voor een W203, toch nog wat vlottere motoren zoals je gewoon bent.

W202 220cdi heeft 300nm en 125pk, die is waarschijnlijk zo vlot als de Volvo.
                                De w203 zal sowieso wel een prestatie-winst hebben tegenover de w202, maar of dit verschil gigantisch groot is betwijfel ik... 125 > 136 pk... 11pk'tjes, dan moet je al een zuivere auto hebben om dat verschil te duidelijk te voelen denk ik...

De w202 200cdi lijkt mij ook wat magertjes, maar mijn 220cdi 300nm en 125 pk dat gaat toch heeel goed vooruit! vlotjes naar de 170 hoor!

Comment

• De CLS was al niet moeders mooiste en nu hebben ze er een absoluut misbaksel van gemaakt, wat een compleet lelijk varken van een ding.

Ik word er misselijk van.

Fuck ze waren/zijn zo goed bezig kwa design en dan maken ze quasimodo na met wielen er onder.

Eergisteren bij een klant nog een E500 Cabrio gezien, wat een machine!
                                  Last edited by ; 27/03/2011, 13:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                    De CLS was al niet moeders mooiste en nu hebben ze er een absoluut misbaksel van gemaakt, wat een compleet lelijk varken van een ding.

Ik word er misselijk van.

Fuck ze waren/zijn zo goed bezig kwa design en dan maken ze quasimodo na met wielen er onder.

Eergisteren bij een klant nog een E500 Cabrio gezien, wat een machine!
                                    Volledig mee eens.

Comment

• Gisteren op mijn werk met mijn eerste S klasse gereden ooit, een S350cdi. Wat een kar . Zeker beter dan een A8. Beter dan een 7 - serie weet ik niet. En dan die ster op de motorkap pfff
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                        De CLS was al niet moeders mooiste
                                        correct!

en nu hebben ze er een absoluut misbaksel van gemaakt
                                        vind ik niet! veel mooier dan de vorige

Comment

• Neen, simpelweg neen!

Comment

Working...
                                          X