Benz met schuifdak
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hoe oncool kan je zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenIemand interesse in een S320 cdi van 2004 met 215.000km, perfect in orde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDe prijs is het bewijs.
Donkerblauw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten€ 11.000 juist groot onderhoud gehad + remblokken en normaal ook schijven.
Donkerblauw.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten€ 11.000 juist groot onderhoud gehad + remblokken en normaal ook schijven.
Donkerblauw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDa's een nette vraagprijs. Als ie lekker in de opties zit moet ie daar wel voor vertrekken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenOp zich is dat een koopje (en verontrust mij dat een beetje).
Een 221 gaat nog maar een 24-25 tegenwoordig he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDa's gewoon een vraagprijs om te verkopen voor een 2004. Ze overvragen W220's gigantisch in de markt, imo.
Een 221 gaat nog maar een 24-25 tegenwoordig he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenOp zich is dat een koopje (en verontrust mij dat een beetje).Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk BerichtenShow eens.Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDa's een nette vraagprijs. Als ie lekker in de opties zit moet ie daar wel voor vertrekken.
Er is zelfs al een opkoper die € 11.000 wilt geven. Maar hij heeft liever dat de S in België blijft rondbollen.
Auto is echt perfect in orde, volledig ohb bij erkende Mercedes dealer.
Ik heb foto's op mijn gsm staan, moest er iemand echt interesse hebben wil ik ze sturen.
Maar dan snel zijn, auto zal snel verkocht zijn.
Ohja, auto is van 2003 ipv 2004.
Comment
-
Kan het een idee zijn om onze W140 (http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49281) in NL te koop aan te bieden? De prijzen liggen daar wat hoger dacht ik. Of worden die verschillen uitgevlakt door (invoer)taksen of weet ik veel? Thx.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk BerichtenKan het een idee zijn om onze W140 (http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49281) in NL te koop aan te bieden? De prijzen liggen daar wat hoger dacht ik. Of worden die verschillen uitgevlakt door (invoer)taksen of weet ik veel? Thx.
Comment
-
hoihoi Benzliefhebbers! ! ! Ik weet dat dit niet echt de plaats om dit te posten, maar 'k krijg liever raad van de kenners.
M'n collega wil z'n w124 E220 coupé verkopen.
Bouwjaar 1994
160000km
Antracietgrijs bumpers in carosseriekleur meegespoten
Volledig zwart-leder interieur
Airco
Verlaagd (wat wss wel nadelig is voor herverkoop)
Geen roest nog schade
Hij denkt hier maar €3000 meer voor te krijgen wat ik wat aan de magere kant vind voor een robuuste Mercedes. Zou een liefhebber niet wa meer neertellen?
Graag jullie mening
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenHier geen interesse?
Marchands bieden 2500€, belachelijk. Het enige wat die kar niet meezit is het verbruik. Voor de rest kan je echt niet méér auto hebben voor de prijs van een 125cc brommer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door D3DOT Bekijk Berichtenhoihoi Benzliefhebbers! ! ! Ik weet dat dit niet echt de plaats om dit te posten, maar 'k krijg liever raad van de kenners.
M'n collega wil z'n w124 E220 coupé verkopen.
Bouwjaar 1994
160000km
Antracietgrijs bumpers in carosseriekleur meegespoten
Volledig zwart-leder interieur
Airco
Verlaagd (wat wss wel nadelig is voor herverkoop)
Geen roest nog schade
Hij denkt hier maar €3000 meer voor te krijgen wat ik wat aan de magere kant vind voor een robuuste Mercedes. Zou een liefhebber niet wa meer neertellen?
Graag jullie mening
Comment
Comment