Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Benz met schuifdak

Comment

• Hoe oncool kan je zijn?

Comment

• Iemand interesse in een S320 cdi van 2004 met 215.000km, perfect in orde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
          Iemand interesse in een S320 cdi van 2004 met 215.000km, perfect in orde?
          De prijs is het bewijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            De prijs is het bewijs.
            € 11.000 juist groot onderhoud gehad + remblokken en normaal ook schijven.

Donkerblauw.

Comment

Donkerblauw.
              Da's een nette vraagprijs. Als ie lekker in de opties zit moet ie daar wel voor vertrekken.

Comment

• C 200 CDI W202 met +/- 170.000km.

goede staat.

Iemand intresse?

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• mercedes, of amg zou lichte vracht moeten kunnen regelen in belgie

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

68500

Comment

Donkerblauw.
                        Show eens.

Comment

Da's een nette vraagprijs. Als ie lekker in de opties zit moet ie daar wel voor vertrekken.
                          Op zich is dat een koopje (en verontrust mij dat een beetje).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                            Da's gewoon een vraagprijs om te verkopen voor een 2004. Ze overvragen W220's gigantisch in de markt, imo.

Een 221 gaat nog maar een 24-25 tegenwoordig he.

Comment

Da's gewoon een vraagprijs om te verkopen voor een 2004. Ze overvragen W220's gigantisch in de markt, imo.

Een 221 gaat nog maar een 24-25 tegenwoordig he.
                              Haal eens wat vb aan voor die prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de messias Bekijk Berichten
                                Show eens.
                                Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Hij verkoopt de auto omdat hij zijn zaak stopzet en een firmawagen op zijn nieuw werk krijgt. Voor hem is het te gek om een S320 bij te houden. Dat is ook de reden waarom hij voor een lagere prijs weg mag.

Er is zelfs al een opkoper die € 11.000 wilt geven. Maar hij heeft liever dat de S in België blijft rondbollen.
                                Auto is echt perfect in orde, volledig ohb bij erkende Mercedes dealer.

Ik heb foto's op mijn gsm staan, moest er iemand echt interesse hebben wil ik ze sturen.
                                Maar dan snel zijn, auto zal snel verkocht zijn.

Ohja, auto is van 2003 ipv 2004.

Comment

• Kan het een idee zijn om onze W140 (http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49281) in NL te koop aan te bieden? De prijzen liggen daar wat hoger dacht ik. Of worden die verschillen uitgevlakt door (invoer)taksen of weet ik veel? Thx.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                                    Kan het een idee zijn om onze W140 (http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49281) in NL te koop aan te bieden? De prijzen liggen daar wat hoger dacht ik. Of worden die verschillen uitgevlakt door (invoer)taksen of weet ik veel? Thx.
                                    Hier geen interesse?

Comment

• hoihoi Benzliefhebbers! ! ! Ik weet dat dit niet echt de plaats om dit te posten, maar 'k krijg liever raad van de kenners.
                                      M'n collega wil z'n w124 E220 coupé verkopen.
                                      Bouwjaar 1994
                                      160000km
                                      Antracietgrijs bumpers in carosseriekleur meegespoten
                                      Volledig zwart-leder interieur
                                      Airco
                                      Verlaagd (wat wss wel nadelig is voor herverkoop)
                                      Geen roest nog schade
                                      Hij denkt hier maar €3000 meer voor te krijgen wat ik wat aan de magere kant vind voor een robuuste Mercedes. Zou een liefhebber niet wa meer neertellen?
                                      Graag jullie mening

Comment

Hier geen interesse?
                                        Niks, zelfs een staanplaatsje met bord Te Koop aan Gent Dampoort (een buurt die toch wel gekend is voor een hoog ouwe-Benz-gehalte ) leverde geen één telefoontje op.

Marchands bieden 2500€, belachelijk. Het enige wat die kar niet meezit is het verbruik. Voor de rest kan je echt niet méér auto hebben voor de prijs van een 125cc brommer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D3DOT Bekijk Berichten
                                          hoihoi Benzliefhebbers! ! ! Ik weet dat dit niet echt de plaats om dit te posten, maar 'k krijg liever raad van de kenners.
                                          M'n collega wil z'n w124 E220 coupé verkopen.
                                          Bouwjaar 1994
                                          160000km
                                          Antracietgrijs bumpers in carosseriekleur meegespoten
                                          Volledig zwart-leder interieur
                                          Airco
                                          Verlaagd (wat wss wel nadelig is voor herverkoop)
                                          Geen roest nog schade
                                          Hij denkt hier maar €3000 meer voor te krijgen wat ik wat aan de magere kant vind voor een robuuste Mercedes. Zou een liefhebber niet wa meer neertellen?
                                          Graag jullie mening
                                          Wij hadden ongeveer dezelfde, wel wat meer km's (250k). Verkocht voor € 1750

Comment

Working...
                                          X