Awtsch...da zal em nie graag horen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDie zijn allemaal ondergekotst door mensen met smaak
2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGemballa, toen geen smaak en nu nog steeds niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk BerichtenSeg ik vroeg mij af of tegenwoordig de C-klasse al standaard voorzien is van spiegels die ge manueel kunt inklappen....
Anybody?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk BerichtenManueel in de zin van "ge loopt rond uw auto en ge geeft ne djoef tegen uw spiegels en ze zijn ingeklapt" of in de zin van "ge duwt (manueel ) op een knopje en ze klappen in" Indien ge het eerste bedoelt: ja, het tweede: optie.
Manueel in de zin van hem dicht te klappen met de hand. Dus met de hand tegen uw behuizing van de spiegel en niet met uw vinger op het knoptsjeuh
Merci voor de info want op de W203 van mijn schoonouders is dat blijkbaar niet mogelijk. Maar bij de W204 dus wel volgens jou. GREAT news! :-) Want leasebudget is op om electrisch inklapbare spiegels te kiezen. En zo in centrum bxl is het soms toch handig om die in te kunnen klappen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk Berichten
Manueel in de zin van hem dicht te klappen met de hand. Dus met de hand tegen uw behuizing van de spiegel en niet met uw vinger op het knoptsjeuh
Merci voor de info want op de W203 van mijn schoonouders is dat blijkbaar niet mogelijk. Maar bij de W204 dus wel volgens jou. GREAT news! :-) Want leasebudget is op om electrisch inklapbare spiegels te kiezen. En zo in centrum bxl is het soms toch handig om die in te kunnen klappen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drxkz Bekijk BerichtenHeb het ff nagemeten op de pre-facelift die hier staat (ook omdat ik al langer de indruk heb dat het inklappen niet zo heel veel maakt): in de gewone, uitgeklapte stand steek het verste punt v/d spiegel ongeveer 26 cm uit, ingeklapt ongeveer 20 cm. Dus inklappen maakt "maar" 6 cm.
Da's idd ni veel. Thanks iig voor de moeite!
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenZwaar overpriced
Comment
-
Comment