Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Wat een magistrale auto's hebben ze toch gebouwd bij Mercedes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
        iemand interesse in een E 300 diesel break van 1993-1994 ?
        Zo'n 400k km erop denk ik.
        Schuifdak (niet werkend, iets afgebroken), 4 elektrische ruiten (1 defect mechanisme), airco (werkend), trekhaak, stoffen zetels, ...
        Laatste facelift?
        Wat moet dat kosten?

Comment

• ja, denk wel laatste facelift.

Wat geef je er voor ?

Comment

• deze is het (op foto een 100k km minder):

Comment

• Erg knappe auto

Comment

• Is nog wel relatief redelijk wat waard vermoed ik? Iedereen zoekt toch oude benz diesels?

Ik heb wel interesse, maar met een Roemeense prijs...die garagekerel daar koopt alles wat diesel en mercedes is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                  Wat een magistrale auto's hebben ze toch gebouwd bij Mercedes.
                  zou graag het model haar snoet zien

Comment

• E met AMG pack krijgt nu blijkbaar ook die rechte LEDs.

Comment

• allemaal zo zie ik de nieuwe toch rijden

Comment

• Gisteren een waanzinnige dag beleeft met de Geländewagen in Sclayn.

Een volledig geprepareerde G met o.a. de 300TD uit een W124, boîte van een 190. Radiator van een Renault 19, ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Erg knappe auto
                          ik wou hem vanmiddag verzetten maar na 6 weken stilstand was de batterij precies plat

Comment

• te veel alarmen vaak op een 300 alsof die mensen willen dat ze hem stelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              te veel alarmen vaak op een 300 alsof die mensen willen dat ze hem stelen
                              deze heeft niet het alarm met de flipkey. Bewuste keuze toen. Wel een alarm met afstandsbediening door de mb-dealer geplaatst. Uiteraard niet meer werkend

Comment

• Ik bol er nu 1 maand mee, een heel verschil na +6 jaar 190D gereden te hebben

Comment

• Knap! Is dat zo'n Essential edition?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                    Knap! Is dat zo'n Essential edition?
                                    Nee, een Classic, de Avantgarde grill is er nadien opgezet samen met de chrome kapjes op de mistlichten.

Wel een 220 met automaat, kom je niet veel tegen in een Classic uitvoering.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                      Nee, een Classic, de Avantgarde grill is er nadien opgezet samen met de chrome kapjes op de mistlichten.

Wel een 220 met automaat, kom je niet veel tegen in een Classic uitvoering.
                                      Aha, vandaar.
                                      Het zijn imo wel de mooiste Classic velgen die Mercedes de voorbije 10 jaar heeft gemaakt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                                        Aha, vandaar.
                                        Het zijn imo wel de mooiste Classic velgen die Mercedes de voorbije 10 jaar heeft gemaakt!
                                        Vind ik ook!
                                        Ik vind deze zelfs knapper dan de Elegance of Avantgarde velgen.

Amg velgen met amg pack vind ik dan weer een pak knapper, logisch

Comment

• Zeer knappe kar, Bert!

Comment

Working...
                                          X