Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Ah, is dat die van jullie?

Heb eigenlijk nog niet de definitieve diagnose gehoord, maar is die niet herstelbaar?
    Ja wordt nog hersteld, blijkbaar hebben ze zelf het probleem overschat, of mijn vader , morgen hebben we hem al terug!
    Ik weet niet precies wat er mis mee is, allesinds al kapotte turbo en nog wat andere zaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cousie Bekijk Berichten
      Ja wordt nog hersteld, blijkbaar hebben ze zelf het probleem overschat, of mijn vader , morgen hebben we hem al terug!
      Ik weet niet precies wat er mis mee is, allesinds al kapotte turbo en nog wat andere zaken.
      Heb ik ook gehad, ML 320 CDI na 135.000 km turbo kapot niet fijn maar laten vervangen => 5000 km later opnieuw kapot, waren nu de uitlaatcollectoren kapot ( ijzervijzel van de uitlaatcollector heeft de turbo opgevreten ) en dat in 5.000 km. Ik zeg gewoon dat die al kapot waren maar dat ze het niet gezien hadden !! 2de keer turbo wel in garantie gekregen

klein detail hij is wel vanaf 15.000 km gechipt geweest

ik hoorde toen ook in de garage dat dit probleem meermaals voorkwam.. niet zo snor dus

Comment

• Bij Cousie zijn de uitlaatcollectoren nog goed, zijn nagekeken.

Bij jou zullen die inderdaad ook reeds kapot geweest zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Bij Cousie zijn de uitlaatcollectoren nog goed, zijn nagekeken.

Bij jou zullen die inderdaad ook reeds kapot geweest zijn.
          @ carlito : hebben jullie een adres om piëzo injectoren te laten checken op functies ?
          Mijn benz is al ±30 pk kwijt in 115.000km.. stond op 263.. nu maar 227 meer en ik denk dat het aan de injectoren ligt..

Comment

• Kameraad van me heeft in Frankfurt een C320 van 2009 gekocht. 224pk en 510 koppel, moet wel een vinnig beestje zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vicious Bekijk Berichten
              Kameraad van me heeft in Frankfurt een C320 van 2009 gekocht. 224pk en 510 koppel, moet wel een vinnig beestje zijn
              Ik wil dat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                Ik wil dat
                stradge toch ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                  stradge toch ....
                  Wat ?

Comment

• mijn broer en mijn schoonzus worden eco
                    ml en saab cabrio weg en 2 e's 250 cdi waarschijnlijk, 1 cabrio en 1 break, al is een cls interessanter want minder co²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                      Wat ?
                      ge wilt veel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                        Benzbakken zijn kut, hoe vaak nog.

Als je niet kunt rijden / geen gevoel hebt, inderdaad.

Comment

• zlhoewel, als ge ECHT niet kunt rijden, ben je ook niets met een automatic

Comment

• link

Comment

• link

Comment

• 280

link

Comment

• je zet ze beter bij de w201 (190) en de w124 draad

Die blauwe 280E ..........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                    @ carlito : hebben jullie een adres om piëzo injectoren te laten checken op functies ?
                                    Mijn benz is al ±30 pk kwijt in 115.000km.. stond op 263.. nu maar 227 meer en ik denk dat het aan de injectoren ligt..
                                    Mercedesstrasse 1 in Stuttgart

Benz dealer kan die waardes ook uitlezen, maar met gechipte rommel is dat toch niet correct.

Ach, nog even geduld en je hebt nog 10pk over

Comment

• ik ben blij dat ik met de mb 100 nog van een manuele benz-bak mag genieten

dat schakelt heel reggea
                                      chill

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        ik ben blij dat ik met de mb 100 nog van een manuele benz-bak mag genieten

dat schakelt heel reggea
                                        chill
                                        boom chic chic boboom chic chic

Comment

• 550.000 E-klasses gebouwd

Rund 376.000 Limousinen (W212), 64.000 T-Modelle (S212) sowie über 110.000 Coupés und Cabrios (C/A207) wurden bis heute verkauft. Damit entschieden sich insgesamt rund 550.000 Kunden für ein Modell der E-Klasse Familie. Die Limousine startete im März 2009, das Coupé zwei Monate später im Mai, das T-Modell folgte im November. Seit der Einführung des Cabrios im März 2010 ist die E-Klasse Familie komplett.

Zu Beginn des zweiten Quartals legten die Verkäufe im E-Klasse Segment erneut zu. Seit Januar stieg der Absatz um insgesamt 13 Prozent auf 107.278 Einheiten, davon 63.517 Limousinen und 12.553 T-Modelle. Besonders dynamisch entwickelt sich weiterhin das E-Klasse Cabrio, das seinen Absatz im Vergleich zum Vorjahr mehr als vervierfachte (plus 229 Prozent). Es behauptet ebenso wie das E-Klasse Coupé die weltweite Marktführerschaft. Die größten Märkte für die E-Klasse Limousine sind mit einem Anteil von rund 20 Prozent am weltweiten Absatz die USA, wo sie in der Vergleichsklasse Marktführer ist. Der zweitgrößte Markt ist China, gefolgt von Deutschland. Größter Markt für das E-Klasse T-Modell ist Deutschland. Coupe und Cabrio werden am häufigsten von amerikanischen Kunden gekauft, Deutschland und Großbritannien sind weitere große Märkte. Auch der Vorgänger der aktuellen E-Klasse war weltweit erfolgreich: Seit der Markteinführung 2002 wurden 1,6 Millionen E-Klasse Limousinen und T-Modelle der Baureihe 211 an Kunden ausgeliefert.

Bron: Jesmb.de

Comment

Working...
                                          X