Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Doorreis?

Is een "showmodel" van onze garage

Vroeger gebruikt in Rallyraid als servicewagen van de Bowlers.

Comment

• Ah bon, het zag er zo'n expeditiecamper uit.

Comment

• Als ik ooit een grote stapel geld op overschot heb liggen

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Belgische plaat En geen slechte hoek

Comment

• En wat ga je ermee doen?
            Naar de kust rijden?

Comment

• haha.

Comment

• Welkom in de wereld van Unimog.

Dat kan alles

Comment

• Dus ook weigeren te gehoorzamen aan het momentenevenwicht?
                  Het ziet er onnatuurlijk uit, maar blijkbaar kan het.

Comment

• Welke firma's hebben gelijkaardige dingen als Unicat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                      Dus ook weigeren te gehoorzamen aan het momentenevenwicht?
                      Het ziet er onnatuurlijk uit, maar blijkbaar kan het.
                      Ligt aan het zwaartepunt he.

En neen, die zit niet vast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                        Welke firma's hebben gelijkaardige dingen als Unicat?
                        Ik heb me daar onlangs in verdiept.
                        Mit einem Allrad-Wohnmobil die schönsten Plätze der Welt bereisen. Komfortable Expeditionsfahrzeuge von ACTION MOBIL für Freizeit, Abenteuer und Forschung.

http://www.earthroamer.com/ (lichtjes ander concept)
                        http://www.ecoroamer.com/ (zelfbouw, maar absurd vet)
                        http://www.menrad-international.com/...h/our-vehicle/ (ook zelfbouw)
                        En dit is iets compleet anders, maar ik het zet er toch maar even bij, ook zeer vet: http://sportsmobile.com/4_4x4sports.html
                        Last edited by ; 05/06/2011, 17:46.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                          Ligt aan het zwaartepunt he.

En neen, die zit niet vast
                          Uhu, de bovenbouw zal zelfs bij die camper nog veel lichter zijn dan het chassis. En die eerste foto bedriegt ook wel wat qua hoek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                            Uhu, de bovenbouw zal zelfs bij die camper nog veel lichter zijn dan het chassis. En die eerste foto bedriegt ook wel wat qua hoek.
                            Om iets zwaarder te maken dan dat chassis dat wordt moeilijk

Miljaar, hoe robuust zit dat in elkaar

Comment

• duitsers, overengineering en in feite te robuust ....
                              jaja de geschiedenis liegt niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                duitsers, overengineering en in feite te robuust ....
                                jaja de geschiedenis liegt niet
                                Niet té robuust.

Nuja, wel voor in België wat verdwaalde "auto's" uit de gracht te trekken.

Maar niet voor wat hij ontworpen is. Moet je maar eens gaan bekijken in het unimog-museum

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Zelfs Opels kunnen genieten van de schitterende Mercedes-Benz Service!
                                  Bij welke garage werk jij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                    Bij welke garage werk jij ?
                                    Zie PM

Comment

• Afgelopen weekend met 2 verschillende SLK's (een oude en een nieuwe) gereden. Hoewel ik nog altijd geen fan ben van het model, was ik twee keer aangenaam verrast.

De nieuwe waarmee ik reed verraste me voornamelijk door zijn snelheid. Ik stond er wat sceptisch tegenover omdat het een SLK200 was. Maar op de autostrade (in Duitsland) bleek dat ding toch behoorlijk vooruit te gaan! Zeker voor een 200! De automaat was wel een beetje traag en was vaak aarzelend. Ook de sound van die auto was mijn ding niet. Maar al bij al toch zeer verrast in aangename zin!

De tweede (oud model) was een SLK350. Bijzonder vlot ding. Maar ook hier een aarzelende en trage automaat. En een ESP dat ondanks de 'OFF'-stand toch niet helemaal OFF blijkt te staan. Echt dwaas. Maar wel snel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
                                        Afgelopen weekend met 2 verschillende SLK's (een oude en een nieuwe) gereden. Hoewel ik nog altijd geen fan ben van het model, was ik twee keer aangenaam verrast.

De nieuwe waarmee ik reed verraste me voornamelijk door zijn snelheid. Ik stond er wat sceptisch tegenover omdat het een SLK200 was. Maar op de autostrade (in Duitsland) bleek dat ding toch behoorlijk vooruit te gaan! Zeker voor een 200! De automaat was wel een beetje traag en was vaak aarzelend. Ook de sound van die auto was mijn ding niet. Maar al bij al toch zeer verrast in aangename zin!

De tweede (oud model) was een SLK350. Bijzonder vlot ding. Maar ook hier een aarzelende en trage automaat. En een ESP dat ondanks de 'OFF'-stand toch niet helemaal OFF blijkt te staan. Echt dwaas. Maar wel snel!
                                        Je moet een Benz dan ook altijd manueel nemen
                                        *surft snel weg van hier*

Comment

Working...
                                        X