Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Afgelopen weekend met 2 verschillende SLK's (een oude en een nieuwe) gereden. Hoewel ik nog altijd geen fan ben van het model, was ik twee keer aangenaam verrast.
De nieuwe waarmee ik reed verraste me voornamelijk door zijn snelheid. Ik stond er wat sceptisch tegenover omdat het een SLK200 was. Maar op de autostrade (in Duitsland) bleek dat ding toch behoorlijk vooruit te gaan! Zeker voor een 200! De automaat was wel een beetje traag en was vaak aarzelend. Ook de sound van die auto was mijn ding niet. Maar al bij al toch zeer verrast in aangename zin!
De tweede (oud model) was een SLK350. Bijzonder vlot ding. Maar ook hier een aarzelende en trage automaat. En een ESP dat ondanks de 'OFF'-stand toch niet helemaal OFF blijkt te staan. Echt dwaas. Maar wel snel!
beide 7G tronic?
Maar kortom: verbazend hoe snel de wagen met die trage automaat is?
die aarzelende automaat is hemels, niets zo degoutant dan een boite die terigschakelt voor nix - omdat de chauffeur (die meetsal niet de eigenaar van de kar is) graag viteskes voelt schakelen
die aarzelende automaat is hemels, niets zo degoutant dan een boite die terigschakelt voor nix - omdat de chauffeur (die meetsal niet de eigenaar van de kar is) graag viteskes voelt schakelen
En toch vind ik dat je met elke moderne wagen met automaat na een tijdje perfect met je gas kan schakelen. Ook met de 7G, al is een BMW-automaat op dat vlak inderdaad iets makkelijker.
Nuja, wel voor in België wat verdwaalde "auto's" uit de gracht te trekken.
Maar niet voor wat hij ontworpen is. Moet je maar eens gaan bekijken in het unimog-museum
Toen mijn nonkels terug gingen naar Zuid-Amerika stond hun Unimog nog altijd in de schuur, 20 jaar nadat ze terug naar Belgie waren vertrokken En toen ze terug naar Belgie vertrokken was dat ding al oud Steeds stevig gebruikt geweest en met een minimum aan onderhoud, ik zou eigenlijk nog is moeten checken of hij er nog steeds is.
Nog wat foto's terug gevonden van de benz, wat mis ik die kar toch
Was een 200 CDI met automaat. Echt rap was hij niet, maar toch sneller dan een 318d en een vele mooier interieur
En toch vind ik dat je met elke moderne wagen met automaat na een tijdje perfect met je gas kan schakelen. Ook met de 7G, al is een BMW-automaat op dat vlak inderdaad iets makkelijker.
zelfs de 4 bak van de 124 hangt aan je voet, je moet ewa meer gevoel hebben maar die hangt er perfect aan
Vandaag een 200tal km gereden met een GL 320CDI. Een enorm super zalige cruisebak, de motor voelde pcies niet krachtig genoeg aan voor zo'n kas. wel is de audio installatie enorm zalig, een van de betere die ik al heb gehoord . Maar hij is imo nog altijd niet beter dan een range rover.
Vandaag een 200tal km gereden met een GL 320CDI. Een enorm super zalige cruisebak, de motor voelde pcies niet krachtig genoeg aan voor zo'n kas. wel is de audio installatie enorm zalig, een van de betere die ik al heb gehoord . Maar hij is imo nog altijd niet beter dan een range rover.
Dat is dan ook de reden dat je een G moet vergelijken met een Land Rover, en een GL met een Range Rover.
Comment