Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    180 en 200 zijn wel hetzelfde

En het is CGI ipv GCI

Ow sorry zijn die benzines dan wel hetzelfde? Dat zou ik wel interessant vinden voor mij...

Maar dat de 220cdi en 250cdi identiek zijn, is dus zever?
    sigpic

Comment

• Benzines weet ik zo niet.

180CDI en 200CDI hebben enkel verschillen in software is mij verteld.

220 CDI en 250CDI hebben weldegelijk verschillen in hardware ook

Comment

• er zijn nu eenmaal grenzen aan de wonderen van het chippen

Comment

Rij met beide hetzelfde traject met dezelfde snelheid en je zit aan een significant minderverbruik bij de moderne motor
          ja dat zal wel
          zeker nu de ene nieuw is en de andere al vroegbejaard...

maar blindstaren op geafficheerd gemiddeld verbruik gekoppeld aan dat topvermogen is niet correct ...

En ik heb mijn rijbewijs al kwijtgespeeld met minder dan 100pk hoor
          mobilette periode gehad?

Comment

• @Carlito

Kan je eens navragen of de E280 CDI en E320 CDI van de W211 enkel verschillen in software?

Of zijn er andere remmen, motoronderdelen, ... ?

Volgens de chiptuners is dat exact hetzelfde, maar ik heb het liever uit Mercedesbron.
            IRIDIUM
            Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
            Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
              Ow sorry zijn die benzines dan wel hetzelfde? Dat zou ik wel interessant vinden voor mij...

Maar dat de 220cdi en 250cdi identiek zijn, is dus zever?
              Naar het schijnt zou de 180 CGI en 200 CGI hardwarematig hetzelfde zijn, maar de 250 CGI heeft (onder andere?) een andere turbo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                @Carlito

Kan je eens navragen of de E280 CDI en E320 CDI van de W211 enkel verschillen in software?

Of zijn er andere remmen, motoronderdelen, ... ?

Volgens de chiptuners is dat exact hetzelfde, maar ik heb het liever uit Mercedesbron.
                Er zouden weldegelijk verschillen zijn tussen 280 en 320 qua hardware.

Maar vraag me niet welke

Comment

• Bedankt.

Dat vermoedde ik al. Ik blijf er beter af.
                  IRIDIUM
                  Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                  Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                    Bedankt.

Dat vermoedde ik al. Ik blijf er beter af.
                    In mijn geval 220cdi PFL maken de websites van veel tuners een onderscheid tussen de 150 en 136pk versies, de motoren worden anders gechipped met andere resultaten tot gevolg omdat men denkt dat die motoren verschillend zijn.
                    Terwijl er geen enkel verschil is, in BE zijn ze gewoon begrensd voor de BIV.

Ik stel mij dan toch ook serieus de vraag waarmee men bezig is? Blijkbaar werkt dat chippen gewoonweg op veronderstellingen Reden genoeg om het niet te vertrouwen dus.
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                      Ik stel mij dan toch ook serieus de vraag waarmee men bezig is? Blijkbaar werkt dat chippen gewoonweg op veronderstellingen Reden genoeg om het niet te vertrouwen dus.
                      ook de reactie van mensen die willen gechipt worden...ik ga 'veilig' chippen...190 ipv 210 pk

Comment

• al test bekend van de nieuwe E-coupé 350 cdi (265pk)?
                        Porsche 996 GT3 RS
                        Porsche 964 RS
                        BMW ///M3 e30
                        Mercedes c250 CDI AMG
                        www.flamebox.be

Comment

• Van de E vind ik er geen, deze is van de C coupé:

Mercedes friste de C-klasse op door ‘m op zo’n 2.000 punten aan te passen. Onder andere met een loeisterk dieselblok.   Het klinkt alvast heel indrukwekkend: op 2.000 punten aangepast. Mercedes noemt het zelfs ‘de meest uitgebreide facelift ooit’, al deden ze een aantal jaar geleden bij de vorige generatie E-klasse precies hetzelfde. Daarbij was […]

en deze van een E break:
                          BMW X5 45e

Comment

• mooi!!! Bak met dubbele koppeling dus nu... wist ik ni... jammer dat'm in manuele stand wat traag blijkt te zijn.

Verder precies wel een ferm stukje techniek die motor!
                            Porsche 996 GT3 RS
                            Porsche 964 RS
                            BMW ///M3 e30
                            Mercedes c250 CDI AMG
                            www.flamebox.be

Comment

• Weet niet waar ze dat vandaan halen maar 't is de gewone 7-trapsautomaat.

Wel is de combinatie van Elegance en het AMG-sportpakket zeer geslaagd.

Comment

• Grappige reclame.

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ik wist zelf niet dat deze rondrijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    Weet niet waar ze dat vandaan halen maar 't is de gewone 7-trapsautomaat.

Wel is de combinatie van Elegance en het AMG-sportpakket zeer geslaagd.
                                    Sinds wanneer kan amg pakket in combi met elegance..??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
                                      Sinds wanneer kan amg pakket in combi met elegance..??
                                      Bij mijn weten is dat altijd al zo geweest, het kan(/kon?) zelfs icm Classic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Bij mijn weten is dat altijd al zo geweest, het kan(/kon?) zelfs icm Classic
                                        Op de C-klasse.

Op de E-klasse zat je automatisch bij Avantgarde

Comment

Op de C-klasse.

Op de E-klasse zat je automatisch bij Avantgarde
                                          Ik heb nogtans op de MB training voor het otosalon te horen gekregen enkel icm avantgarde... Bizar...

Comment

Working...
                                          X