Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• C220, 2.2liter turbodiesel met commonrail injectie. 120pk
    op zich is hij in heel goede staat, maar op een aantal plaatsen is er wat roest en die is niet goed weggewerkt geweest =/
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
      net mijn eerste auto gaan afhalen. de komende week alles eens goed bekijken, info verzamelen en een thread openen.

Sjiek! Uw kat vindt hem ook tof

Comment

• Daarnet van Ieper naar Gent gereden, het valt echt op hoe soepel en aangenaam de auto rijdt. Weinig rol-, rij- of windgeluid, comfortabele zetels en ophanging. Stille motor die heel soepel en aangenaam rijdt, maar valt niet echt innemend te noemen.

't is echt een radicaal andere auto dan ik gewoon ben, ik kom echt niet uit een BMW of Mercedes milieu.
        Last edited by Teus; 05/07/2011, 15:01.

Comment

• Los van alle voordelen vind ik die foto echt wel een zwartwitfoto

Comment

• Is deze CL 500 100th Anniversery Edition niet van iemand zijn vader op dit forum?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
              Los van alle voordelen vind ik die foto echt wel een zwartwitfoto
              er zitten wat truken in die foto hoor.

net nog eens gaan kijken naar de Benz. zoals gezegd is die in een heel nette staat, maar is er onderaan de deuren en panelen overal roest. de garage ging het wat herstellen, maar hebben het nog lelijker gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk Berichten
                Is deze CL 500 100th Anniversery Edition niet van iemand zijn vader op dit forum?

Schoonvader BMWMB?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                  net mijn eerste auto gaan afhalen. de komende week alles eens goed bekijken, info verzamelen en een thread openen.
                  Zalig! Heb echt een boon voor de 202 gekregen
                  Zo'n 220 CDI rijdt geweldig, vrij vinnig en lekker soepel. Heb met een automaat gereden en sindsdien ben ik er gek van
                  Veel geluk en plezier ermee!

Comment

• Wat zijn dan de hardware verschillen in 220 en 250?

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                    Benzines weet ik zo niet.

180CDI en 200CDI hebben enkel verschillen in software is mij verteld.

220 CDI en 250CDI hebben weldegelijk verschillen in hardware ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TiEcs Bekijk Berichten
                      Wat zijn dan de hardware verschillen in 220 en 250?
                      Yes, vraag ik mij feitelijk ook af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                        Heb met een automaat gereden en sindsdien ben ik er gek van
                        stradge?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                          stradge?
                          Ik had het op de auto, en meldde er gewoon effe bij dat het wel een automaat was waar ik mee reed
                          Maar ik geef toe dat reed echt wel lekker met autobak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            Ik had het op de auto, en meldde er gewoon effe bij dat het wel een automaat was waar ik mee reed
                            Maar ik geef toe dat reed echt wel lekker met autobak
                            hehehehe

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Vet, waar is dat ergens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                                      Vet, waar is dat ergens?
                                      Greece
                                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Griekenland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TiEcs Bekijk Berichten
                                          Wat zijn dan de hardware verschillen in 220 en 250?
                                          Allemaal weet ik ze niet vanbuiten, maar de 250 heeft bijvoorbeeld een andere brandstofpomp steken, met een aparte stuurdoos voor die pomp alleen al, zodat het mogelijk is tegen een hogere druk in te spuiten.

Comment

Working...
                                          X