denk ik ook, maar dacht dat het idd de micro van de carkit ook kon zijn
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenpre-telofoon zat in elke benz toen, je zou't moeten activeren vian benz.com
Kan niet eh, er is voor de rest geen hardware aanwezig om je gsm in te pluggen...
En bluetooth zat er in die tijd ook niet op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwat is het roostertje naast de rikketik schakelaar bij een 203 dat altijd vol stof hong ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhooligan, je kan je maar beter hier uitleven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenVerkeerde wagen
Comment
-
Afgelopen dagen een E220 CDI Coupé gehad en moet zeggen: leuke auto!
Het stuurgevoel is verrassend direct. Veel directer en zwaarder dan wat we van Mercedes gewoon zijn. Ik vermoed dat dit komt door de adaptieve stuurbekrachtiging die standaard met het AMG-pack komt. Geen idee hoe zo'n standaard coupé stuurt, maar dit voelde lekker aan! De motor is goed genoeg voor dagelijks gebruik, maar mist misschien net dat tikkeltje punch voor als je eens wat sneller wil gaan. Grootste bron van ergernis was hier opnieuw de automaat. Het was nog de 5-trapsautomaat dus dat probleem zou allicht al opgelost moeten zijn met de 7G-bak. Al ben ik van die laatste ook nog niet 100% overtuigd. En als we het dan toch over minpuntjes hebben: de ESP. Waarom kan zo'n systeem nu in hemelsnaam niet eens volledig uit staan!? Meermaals leuke en natte bochten en/of rondpunten tegengekomen en nooit wou die auto dwars blijven. Je voelt gewoon dat, ondanks de 'uitgeschakelde' ESP, er vanalles aan het gebeuren is om de auto terug recht te trekken. Hatelijk!! Volgens Simoni heeft het te maken met het corner-brake-systeem, dat toch nog tussenkomt. Waarom is het niet mogelijk om alles uit te schakelen indien de chauffeur dat wenst...!?
Maar bon, al bij al is deze wagen als km-vreter met af en toe een occasioneel binnenbaantje wel een bijzonder aangename auto. Alle comfy-items waren aanwezig: Comand, multicontour, ILS, AMG-pack,... Gisteren goed 300 km gereden met de auto en 't is zeer goed bevallen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk BerichtenAfgelopen dagen een E220 CDI Coupé gehad en moet zeggen: leuke auto!
Het stuurgevoel is verrassend direct. Veel directer en zwaarder dan wat we van Mercedes gewoon zijn. Ik vermoed dat dit komt door de adaptieve stuurbekrachtiging die standaard met het AMG-pack komt. Geen idee hoe zo'n standaard coupé stuurt, maar dit voelde lekker aan! De motor is goed genoeg voor dagelijks gebruik, maar mist misschien net dat tikkeltje punch voor als je eens wat sneller wil gaan. Grootste bron van ergernis was hier opnieuw de automaat. Het was nog de 5-trapsautomaat dus dat probleem zou allicht al opgelost moeten zijn met de 7G-bak. Al ben ik van die laatste ook nog niet 100% overtuigd. En als we het dan toch over minpuntjes hebben: de ESP. Waarom kan zo'n systeem nu in hemelsnaam niet eens volledig uit staan!? Meermaals leuke en natte bochten en/of rondpunten tegengekomen en nooit wou die auto dwars blijven. Je voelt gewoon dat, ondanks de 'uitgeschakelde' ESP, er vanalles aan het gebeuren is om de auto terug recht te trekken. Hatelijk!! Volgens Simoni heeft het te maken met het corner-brake-systeem, dat toch nog tussenkomt. Waarom is het niet mogelijk om alles uit te schakelen indien de chauffeur dat wenst...!?
Maar bon, al bij al is deze wagen als km-vreter met af en toe een occasioneel binnenbaantje wel een bijzonder aangename auto. Alle comfy-items waren aanwezig: Comand, multicontour, ILS, AMG-pack,... Gisteren goed 300 km gereden met de auto en 't is zeer goed bevallen!
Maar waarom je met een E Coupe dwars zou willen gaan blijft me een raadsel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNaplaatsen is mogelijk.
Ik dacht dat je op een GL iets van een 1500 euro per stuk betaalde
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHoe kan dat nu ooit 1500/ stuk kosten?
Zelfs de automatische uitstaptredes van een Range zijn goedkoper dan dat.
Nu doe je me twijfelen. Denk dat de tredes zelf iets van een 500 euro per stuk kosten ongeveer. plus dan het werk van montage.
Kan zijn dat het 1500 euro voor 2 was. In ieder geval te duur als naplaatsing
Comment
Comment