Oorspronkelijk geplaatst door C_X
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenWelcome to the good side of live CAS
Edit: crap, linkske zetten pakte precies iets teveel tijd.
Comment
-
Junge sterne wagens?
Zijn deze wagens te vertrouwen in Duitsland?
Zitten hier soms ook schadegevallen tussen of zijn er dingen waar men op moet letten?
En die vraagprijzen? Kan daar over onderhandeld worden of liggen deze vast?
En qua garantie bij invoer in Belgie,blijft deze geldig?
Het zijn verschillende vragen maar ik ben graag goed geinformeerd alvorens ik bij de Oosterburen ga shoppen.ik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenJunge sterne wagens?
Zitten hier soms ook schadegevallen tussen of zijn er dingen waar men op moet letten?
Het zijn verschillende vragen maar ik ben graag goed geinformeerd alvorens ik bij de Oosterburen ga shoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGarantie blijft geldig, maar voor de garages is het een heel gedoe voor dat in orde is. Dus de meesten gaan u niet graag zien komen
Zijn die Junge sterne vergelijkbaar met de premium selection van BMW (er zouden daar herstelde wagens bijzitten)?
De wagen waar ik naar op zoek ben is een E-Klasse Coupé. Jaarlijks zouden hiermee een 20000 km gereden worden.
Nu twijfel ik nog tussen een 250 cdi en een cgi benzinemotor.
Iemand ervangen met die cgi en vooral naar verbruik toe?ik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
Comment
-
250cgi, in zijn onderschrift staat 7.2
spritmonitor eens checken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenJunge sterne wagens?
Het zijn verschillende vragen maar ik ben graag goed geinformeerd alvorens ik bij de Oosterburen ga shoppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenOk,dat is te begrijpen.Maar normaal zouden er toch niet al teveel problemen mogen voorvallen bij praktisch nieuwe wagens;
Zijn die Junge sterne vergelijkbaar met de premium selection van BMW (er zouden daar herstelde wagens bijzitten)?
De wagen waar ik naar op zoek ben is een E-Klasse Coupé. Jaarlijks zouden hiermee een 20000 km gereden worden.
Nu twijfel ik nog tussen een 250 cdi en een cgi benzinemotor.
Iemand ervangen met die cgi en vooral naar verbruik toe?
In Belgie heb je Nearly New. En er is ook een systeem van halbjahreswagens, maar er zijn weinig garages die daar kaas van gegeten hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenJammer dat blauw niet meer te krijgen is op de SLS.
Of tegen een speciaal prijske mss wel.
Comment
Comment