Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk Berichten
    Daar al een testrit meegemaakt? Zoja, wat zijn de bevindingen en welke motorisatie was het? Ook met de ML, GL of G gereden?
    Gereden met GLK 220 CDI 4Matic Blue Efficiency, gewone uitvoering met wat chroom bij.
    Verrassend normaal, voor de hand liggend weggedrag in gewoon verkeer, goed overzicht in de stad, vlot op de snelweg en plots eerder speels op een onverhard pad. Wagen met verschillende gezichten. Spannend en interessant! Blijft wel het lelijkste eendje van de klas...

Overweeg te bestellen met technisch off road pakket. Of mis ik dan iets? Iemand zich op korting?

(Niet met andere modellen gereden - GL, G, enz. - want te prijzig.)

Comment

• Lelijkste eendje van de klas???? Die is zoveel knapper dan een Q5 of X3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk Berichten
        Ik overweeg me te bekeren tot Mercedes... (GLK)
        Welke korting is gebruikelijk bij Mercedes?
        Op onze GLK320 net geen 10% kunnen bekomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Lelijkste eendje van de klas???? Die is zoveel knapper dan een Q5 of X3.
          Ik zou zo zeggen: "meer persoonlijkheid", zeker, maar niet echt mooi...
          (Q5: opzichtig, X3: geen gevoel bij)

Smaken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audiart Bekijk Berichten
            Gereden met GLK 220 CDI 4Matic Blue Efficiency, gewone uitvoering met wat chroom bij.
            Verrassend normaal, voor de hand liggend weggedrag in gewoon verkeer, goed overzicht in de stad, vlot op de snelweg en plots eerder speels op een onverhard pad. Wagen met verschillende gezichten. Spannend en interessant! Blijft wel het lelijkste eendje van de klas...

Overweeg te bestellen met technisch off road pakket. Of mis ik dan iets? Iemand zich op korting?

(Niet met andere modellen gereden - GL, G, enz. - want te prijzig.)
            Van waar ben je ergens?
            Ik kan je anders wel eens een offerte maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime S Bekijk Berichten
              Van waar ben je ergens?
              Ik kan je anders wel eens een offerte maken...
              Geboren in jouw buurt - zuidwesten, nu Gent aan het koloniseren

Comment

• GLK vind ik alles behalve lelijk!

Maar idd, smaken...

Comment

• Hey, misschien een rare vraag, moeilijk te omschrijven, maar soit, misschien dat iemand me ze toch kan beantwoorden:

Bij de w204 wordt de snelheid die op de tempomat is ingesteld, op de snelheidsmeter aangegeven door de zone van de ingestelde snelheid tot een bep. maximum snelheid aan de duiden met een aantal blokjes. Ik dacht dat hierbij de maximumsnelheid van het motormodel in kwestie gebruikt werd.

Ik rijd met een w204 200CDI prefacelift. In mijn geval dacht ik dat de blokjes oplichtten tot ongeveer 210 km/h. Nu ben ik dit weekend in Duitsland geweest en heb + 200 op de teller aangetikt, en op dat moment ook even de tempomat opgezet. Nu merk ik achteraf dat als ik nu de tempomat opzet (maakt niet uit bij welke snelheid), de blokjes oplichten tot helemaal de maximumsnelheid op de teller, 260 km/h. Zou dit kunnen kloppen? Dat de tempomat van fabriek uit de maximumsnelheid van de motorisatie aanduidt, maar een keer sneller dan een bepaalde snelheid gereden, deze aanduiding verschuift naar de maximum snelheid op de teller?

Comment

• Ik veronderstel dat je de limiter-functie bedoelt van de tempomat. Bij mijn weten is die altijd tot het maximum geweest, maar ben niet zeker. Zal morgen eens testen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      Ik veronderstel dat je de limiter-functie bedoelt van de tempomat. Bij mijn weten is die altijd tot het maximum geweest, maar ben niet zeker. Zal morgen eens testen

Nee, niet de limiter functie, de cruise control functie. Het principe van deze aanduidingen is volgens mij dat de zone wordt aangeduid die je kan gebruiken via het gaspedaal als de cc of limiter opstaat. Dwz: van 0 km/h tot de ingestelde limiet met de limiter functie (je kan trager rijden als de ingestelde snelheid, maar niet sneller), en van de ingestelde snelheid tot de maximum snelheid als de cc staat ingesteld (je kan sneller rijden dan de ingestelde snelheid, maar niet trager). Het gaat me nu om die maximum snelheid die wordt aangeduid met de cc: ik dacht dat dit eerst de max. snelheid van mijn motorisatie was (210 km/h), maar nu omgesprongen is naar de max snelheid op de teller (260 km/h).

Comment

• c 220 cdi - break - 2005

Wat is een realistische overnameprijs voor een c220 cdi, break, met navigatie?
                        Plus setje winterbanden

Comment

• Velgen

Iemand ervaring met standaardvelgen van GLK 220 CDI 4Matic Blue Efficiency = 17 inch.
                          Zijn die oké?
                          Of beter 19 inch? Of juist niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker Bekijk Berichten
                            Wat is een realistische overnameprijs voor een c220 cdi, break, met navigatie?
                            Plus setje winterbanden
                            afhankelijk van het aantal kms tussen de 9k-14k denk ik

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• hier op't forum staat er ene voor 5

400 cdi

Comment

• dag snuit

das dat groen van die g cabrio

Comment

• Geen command en benzine = quasi onverkoopbaar hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      dag snuit

Bestaat toch in betere kleuren.

Ultieme Mercedes combo:

Voelde mij een beetje ne neger (voor de negers onder AW, wil hier niemand met beledigen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Lelijkste eendje van de klas???? Die is zoveel knapper dan een Q5 of X3.
                                        Ik vind de GLK de knapste van de klas mits leuke velgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                          dag snuit

RAL 6021 denk ik
                                          http://cgi.benl.ebay.be/SPRAY-MAX-2K-DECKLACK-HOCHGLANZ-RAL-6021-400-ML-6806021_W0QQitemZ330508106770QQcmdZViewItemQQssPag eNameZRSS:B:SRCH:BE:102?clk_rvr_id=266562290541
                                          Last edited by ; 20/09/2011, 13:08.

Comment

Working...
                                          X