Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
    Bruin leder, ik vind dit mooi, denk ik...
    ik had u al verwacht ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
      mwa.. matig interieur foto's ?

Comment

• Gaan die nog zoveel ? Ik weet er zo eentje te koop staan bij een handelaar met 250k km's . PER-FEC-TE staat , echt zoals nieuw . Niemand die de km-stand gelooft ... 10000€ kost die

Comment

• Ook een facelift?
          Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
          Current:
          1987 Mercedes-Benz W124 200D
          1979 Mercedes-Benz W123 280E
          1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
          Ex:
          1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
          1976 Mercedes-Benz W123 250
          1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
          1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
          1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
          1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
          2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
          1980 Mercedes-Benz W123 280
          1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Daar begin ik nu over te twijfelen , toen ik zonet nog eens keek naar de advertentie zag ik het . Ik kan het niet 100% zeker zeggen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door O.P.S. Bekijk Berichten
              Gaan die nog zoveel ? Ik weet er zo eentje te koop staan bij een handelaar met 250k km's . PER-FEC-TE staat , echt zoals nieuw . Niemand die de km-stand gelooft ... 10000€ kost die
              een FL (2007) gaat vanaf 14K met die km-stand
              AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

een PFL (2003) gaat vanaf 8K met die km-stand
              AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Zeer interessant vind ik.

Geen kilometers, recent model, DPF, juiste kleur, automaat, trekhaak, alle gewenste opties (leder, verwarmde zetels, pdc, xenon) op navigatie na en toch echt niet zo duur voor een 4 jaar oude E-klasse die nog 200.000 km meekan.
                2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• gekocht: Vito dubbele cabine 122 cdi obsidiaanzwart
                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• have fun

Comment

• De eerste keer een benz defect aan de kant gezien. de eerste keer
                      Het was een s203.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                        Zeer interessant vind ik.

Geen kilometers, recent model, DPF, juiste kleur, automaat, trekhaak, alle gewenste opties (leder, verwarmde zetels, pdc, xenon) op navigatie na en toch echt niet zo duur voor een 4 jaar oude E-klasse die nog 200.000 km meekan.
                        hoelang zou dat nog meegaan als je 20k per jaar doet?
                        Je zegt 10 jaar?

Comment

• Nog een vraagje: is zo een 7-zitter Combi s211 (tegengestelde richting in koffer) wel legaal in B?

Wil een poging wagen vrouwlief best wel te overtuigen in een deftige zoektocht anders
                          (alles voor een ster in feite op de kap indien het mogelijk is )
                          Last edited by ; 17/10/2011, 15:41.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

de i-de-a-le gezinskar

maar de taks in België

Comment

Nog een vraagje: is zo een 7-zitter Combi s211 (tegengestelde richting in koffer) wel legaal in B?

Wil een poging wagen vrouwlief best wel te overtuigen in een deftige zoektocht anders
                              ja.

5 tekens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
                                gekocht: Vito dubbele cabine 122 cdi obsidiaanzwart

Zalig, zo'n hok moet sleuren.

Comment

Nog een vraagje: is zo een 7-zitter Combi s211 (tegengestelde richting in koffer) wel legaal in B?

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                                  ja.

5 tekens
                                  great
                                  ...
                                  talked
                                  ...

ze is gecharmeerd ...
                                  en dat is goed nieuws
                                  ...
                                  uitkijken
                                  Last edited by ; 17/10/2011, 22:58.

Comment

• beste rationele keuze ... compromis ... zou nen 220 zijn

4 cil diesel

Comment

• Een 220 is toch enorm veel duurder in verbruik, onderhoud en belastingen?

Een S-klasse is echt geen auto voor de "gewone man", een E kan dat wel zijn dankzij de viercilinder. S-klasse is natuurlijk altijd beter maar voor wie is zo'n wagen weggelegd? Iedereen kan natuurlijk een W220 kopen maar om er mee te rijden moet je wat over hebben. Met een 320cdi rijden is niet hetzelfde als met een 300CE rijden op vlak van onderhoudskosten.

220 heeft ook geen roetfilter veronderstel ik en dat wordt binnenkort toch belangrijk. 220 zal over pakweg tien jaar ook een pak ouder lijken dan een S211FL.

Zo'n W211 heeft een zeer waterdicht onderhoudssysteem dat zelf zegt wat er dient vervangen te worden. Als je dat volgt worden alle slijtage-onderdelen zeker tijdig vervangen en kan je bijna niet voor verassingen komen te staan. Ik doe dat zelf waardoor het betaalbaar is, bij de dealer is het nogal een duur systeem. De FL heeft ook niet die dure remmen en de interessante roetfilter.

Ik zeg tien jaar omdat ik geen honderden euro's aan onderdelen meer wens te vervangen aan een daily met 300.000 km maar anderen zullen 15 jaar zeggen.

Btw die 220cdi met 170 pk rijdt mijn inziens zeker zo vlot als een 300CE (260? vs. 400 Nm), je zal die zescilinder niet zo snel missen.
                                      Last edited by Gere; 18/10/2011, 00:52.
                                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Working...
                                      X