Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gaan die nog zoveel ? Ik weet er zo eentje te koop staan bij een handelaar met 250k km's . PER-FEC-TE staat , echt zoals nieuw . Niemand die de km-stand gelooft ... 10000€ kost die
Gaan die nog zoveel ? Ik weet er zo eentje te koop staan bij een handelaar met 250k km's . PER-FEC-TE staat , echt zoals nieuw . Niemand die de km-stand gelooft ... 10000€ kost die
Geen kilometers, recent model, DPF, juiste kleur, automaat, trekhaak, alle gewenste opties (leder, verwarmde zetels, pdc, xenon) op navigatie na en toch echt niet zo duur voor een 4 jaar oude E-klasse die nog 200.000 km meekan.
Geen kilometers, recent model, DPF, juiste kleur, automaat, trekhaak, alle gewenste opties (leder, verwarmde zetels, pdc, xenon) op navigatie na en toch echt niet zo duur voor een 4 jaar oude E-klasse die nog 200.000 km meekan.
hoelang zou dat nog meegaan als je 20k per jaar doet?
Je zegt 10 jaar?
Een 220 is toch enorm veel duurder in verbruik, onderhoud en belastingen?
Een S-klasse is echt geen auto voor de "gewone man", een E kan dat wel zijn dankzij de viercilinder. S-klasse is natuurlijk altijd beter maar voor wie is zo'n wagen weggelegd? Iedereen kan natuurlijk een W220 kopen maar om er mee te rijden moet je wat over hebben. Met een 320cdi rijden is niet hetzelfde als met een 300CE rijden op vlak van onderhoudskosten.
220 heeft ook geen roetfilter veronderstel ik en dat wordt binnenkort toch belangrijk. 220 zal over pakweg tien jaar ook een pak ouder lijken dan een S211FL.
Zo'n W211 heeft een zeer waterdicht onderhoudssysteem dat zelf zegt wat er dient vervangen te worden. Als je dat volgt worden alle slijtage-onderdelen zeker tijdig vervangen en kan je bijna niet voor verassingen komen te staan. Ik doe dat zelf waardoor het betaalbaar is, bij de dealer is het nogal een duur systeem. De FL heeft ook niet die dure remmen en de interessante roetfilter.
Ik zeg tien jaar omdat ik geen honderden euro's aan onderdelen meer wens te vervangen aan een daily met 300.000 km maar anderen zullen 15 jaar zeggen.
Btw die 220cdi met 170 pk rijdt mijn inziens zeker zo vlot als een 300CE (260? vs. 400 Nm), je zal die zescilinder niet zo snel missen.
Comment