klein schrammetje van 30.000€ !!!!!!!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIdd, zo'n S211 wil ik ook
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenPrachtig als je met zoiets je familie kan vervoeren, even veel plaatsen als een monovolume
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDe S211 is toch een pak eleganter imo. In de sedan dan weer liever een W212.
maar ik volg je wel in s211 > s212 en de 211 is nog jong
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIdd, prijzen moeten alleen nog veeeeel zakken voor mij
(hopelijk roesten de laatste 211's niet meer). Een manuele S211 E280 CDI met sportpack, schuifdak, xenon en cc aub
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenhet zijn juist sommige benzen die elegantie en bruutheid zo mooi combineren
maar ik volg je wel in s211 > s212 en de 211 is nog jong
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenHaha voor mij zeker! Hopelijk zijn ze nog niet weggeroest tegen dat ik ze kan betalen
(hopelijk roesten de laatste 211's niet meer).
Een manuele S211 E280 CDI met sportpack, schuifdak, xenon en cc aub
Da's waar, maar de S212 vind ik een stuk te massief vanachter, netzoals de S204, hun voorgangers hadden een beter compromis praktisch-elegant imo, terwijl de sedans bij de nieuwere dan weer knapper zijn imo.
waren w124 en w201 ook niet vrij massief van design? Om nog maar te zwijgen over den olifant140
Zo veel beter op een auto dan ...
Comment
-
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh..._6&tabNumber=1
nog vrij mooie klassieke combi van zwart + hout
geen BTW wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn hij ligt te laag.
de kas van zo een benz is nogal "hoog" en als je ze zo laag legt is dat een cartoonwagen
visueel is sportline-ophanging de perfectie zelve
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh..._6&tabNumber=1
geen BTW wagenBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh..._6&tabNumber=1
geen BTW wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIk vind de W220 een ramp tussen de S klassen ...
W221 is tenminste ... een stuk lomper
W126 > W140 > W221 > W220
naar kwaliteit en staat zal de W221 natuurlijk de beste zijn
Terwijl ik vroeger een W140 een redelijk lelijk ding vond komt hij nu reeds op plaats 2 net achter m'n favo S klasse de W126.
Dus W126 > W140 > W221 >>>>(vanalles)>>>> W220
vergeef mij maar ik vind een W220 ongeloofelijk saai.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenTerwijl ik vroeger een W140 een redelijk lelijk ding vond komt hij nu reeds op plaats 2 net achter m'n favo S klasse de W126.
vergeef mij maar ik vind een W220 ongeloofelijk saai.
De W116 is uiteraard ook een fantastische kar, maar wat te oud om als daily competitie te dienen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
zalig toch?
in gewone 500 is voldoende
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten600 is zoveel meer...
been there dacht ik... discussie 500 vs 600
als ik kanselier van Duitsland zou zijn, ja, 600. komt toch een nieuwe motor in op vraag.
Maar als oldie/youngtimerlover ...
Comment
Comment