Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Idd, prijzen moeten alleen nog veeeeel zakken voor mij
Haha voor mij zeker! Hopelijk zijn ze nog niet weggeroest tegen dat ik ze kan betalen
(hopelijk roesten de laatste 211's niet meer). Een manuele S211 E280 CDI met sportpack, schuifdak, xenon en cc aub
het zijn juist sommige benzen die elegantie en bruutheid zo mooi combineren
maar ik volg je wel in s211 > s212 en de 211 is nog jong
Da's waar, maar de S212 vind ik een stuk te massief vanachter, netzoals de S204, hun voorgangers hadden een beter compromis praktisch-elegant imo, terwijl de sedans bij de nieuwere dan weer knapper zijn imo.
Haha voor mij zeker! Hopelijk zijn ze nog niet weggeroest tegen dat ik ze kan betalen
(hopelijk roesten de laatste 211's niet meer).
Wanneer is dat dan wel? 211 fl gaan niet de komende jaren kapotroesten hoor, zijn bijna nieuwe.
Een manuele S211 E280 CDI met sportpack, schuifdak, xenon en cc aub
manueel op een 280 CDI .... stradge toch ... maar tegen dat je er klaar voor bent zal je de automaat wel lusten
Da's waar, maar de S212 vind ik een stuk te massief vanachter, netzoals de S204, hun voorgangers hadden een beter compromis praktisch-elegant imo, terwijl de sedans bij de nieuwere dan weer knapper zijn imo.
Massief vanachter
waren w124 en w201 ook niet vrij massief van design? Om nog maar te zwijgen over den olifant140
Zo veel beter op een auto dan ...
vooral te laag
de kas van zo een benz is nogal "hoog" en als je ze zo laag legt is dat een cartoonwagen
visueel is sportline-ophanging de perfectie zelve
Ik vind de W220 een ramp tussen de S klassen ...
W221 is tenminste ... een stuk lomper
W126 > W140 > W221 > W220
naar kwaliteit en staat zal de W221 natuurlijk de beste zijn
Terwijl ik vroeger een W140 een redelijk lelijk ding vond komt hij nu reeds op plaats 2 net achter m'n favo S klasse de W126.
Dus W126 > W140 > W221 >>>>(vanalles)>>>> W220
vergeef mij maar ik vind een W220 ongeloofelijk saai.
been there dacht ik... discussie 500 vs 600
als ik kanselier van Duitsland zou zijn, ja, 600. komt toch een nieuwe motor in op vraag.
Maar als oldie/youngtimerlover ...
Comment