Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
Comment
-
-
Ik raad er hier eens een paar aan om met een W220 te rijden.
Dat ze onbetrouwbaar zijn kan ik ook niet van meespreken. Hetgeen wat wel opvalt is dat als er stukken vervangen moeten worden dat ze bij de S het hele stuk moeten vervangen terwijl ze bij andere modellen meestal wel een onderdeel van dat stuk kunnen vervangen. Dat maakt dat de stukken wel wat duurder zijn. Mijne staat nu wel te koop maar telkenmale ik er mee rij begin ik toch te twijfelen om hem te houden en de ML in te ruilen voor een pickup.
Comment
-
De G ondergaat volgend jaar nog eens een grote facelift, met nieuwe motoren en een nieuw interieur?
G500 en G55 worden vervangen door de V8 biturbo, daarnaast komt er (waarschijnlijk) een 65 V12, en zou de diesel geupgrade worden.
Verwondert me enigszins, aangezien er ook al een 'final edition' is geweest, weliswaar voor de korte G.
Zolang ze de 461 ook maar blijven maken is het voor mij ok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIk raad er hier eens een paar aan om met een W220 te rijden.
Dat ze onbetrouwbaar zijn kan ik ook niet van meespreken. Hetgeen wat wel opvalt is dat als er stukken vervangen moeten worden dat ze bij de S het hele stuk moeten vervangen terwijl ze bij andere modellen meestal wel een onderdeel van dat stuk kunnen vervangen. Dat maakt dat de stukken wel wat duurder zijn. Mijne staat nu wel te koop maar telkenmale ik er mee rij begin ik toch te twijfelen om hem te houden en de ML in te ruilen voor een pickup.
net zoals de w210 die is voor de E klasse. Daarom niet slechte wagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tom Daem Bekijk BerichtenOmdat het hier toch over S-klasse's gaat:
Zet maar voor de deur!
w126 = S klasse die ie-de-reen mooi vind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door william blake Bekijk Berichtenooit koop ik mij zo'n g-klasse amg :d
345
Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenZit het er echt in dat er één komt?
't kot is verdorie kindvriendelijker dan alle competitie
(en ik duld hier geen tegenspraak!)
alleen jammer dat er geen paraplubak inzit als in een Rolls .... en een superb
Comment
-
Ik wil ook een FL met wat optie's en een mooi interieur halen in DE
Comment
Comment