Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• PFL is véél knapper imo.

Comment

• PFL met AMG pack is overdreven knap !!!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
        alleen al die grille van de pre-mopf 211 (meer 210) is - sorry gere - lelijk ivm de mopf, die is weer euhm ... kloef erop
        en Carlito's woorden indachtig met ABC enz...

SBC.

ABC kan je niet krijgen op een E-klasse

Comment

• Facelift break met AMG-pack in 320 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            het zijn de standaard doppen en op die stonden de fuchsers, geen al-heilige afgezaagde 15-gaatse

kroonkurken zijn ook super, het zijn ook de gulli's avant la lettre, als je weet wat gulli wil zeggen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
              Hunk wat is er lelijk aan een PFL grille?
              da ies nog zoeeee nineties joeng!
              hoe niet van die scheve pannekoekengrilles die zo van de w210 geript zijn

De achterkant van een FL W211 vind ik trouwens minder mooi dan de PFL.
              noot: ik interesseer mij in breaks
              in sedan wil ik een 212

Ook vind ik het leuk om te zien dat veel W209, W211 FL's bv. geen led-stoplichten hebben terwijl ik er wel heb.
              ach led's .......
              dat is om stroom te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                PFL is véél knapper imo.
                Nog geen klein beetje

Comment

• Comment

• Last edited by Cedrick; 25/10/2011, 01:47.
                    1982 BMW E28 528i
                    2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick Bekijk Berichten
                      Ik vind zo'n w210 soms heel mooi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                        gelijk vrouwen he: veelbelovend... tot je frontaal en dicht bij het gezicht staat

Comment

Een van de minste Benzen ooit imo (en niet alleen qua looks vrees ik). Maar wie weet komt de liefde nog, de W202 vond ik tot voor een half jaar ook altijd verschrikkelijk, nu vind ik het een geweldig model

Comment

gelijk vrouwen he: veelbelovend... tot je frontaal en dicht bij het gezicht staat
                            De achterlichten zien er dan inderdaad maar goedkoop uit en van voor zijn de naden rond de lichten ongelijk....ziet er niet Mercedes uit.
                            In het grijs is hij echt lelijk...
                            Maar was er geen kwaliteitsprobleem, had ik mij waarschijnlijk zoiets gekocht http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/m...l-55817525.htm

Maar voor een schonere prijs.

Ik wil die motor in een w124.

Comment

De achterlichten zien er dan inderdaad maar goedkoop uit en van voor zijn de naden rond de lichten ongelijk....ziet er niet Mercedes uit.
                              In het grijs is hij echt lelijk...
                              Maar was er geen kwaliteitsprobleem, had ik mij waarschijnlijk zoiets gekocht http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/m...l-55817525.htm

Maar voor een schonere prijs.
                              interieur is ok op de w210, lijkt sterk op een opvolger van de 124.
                              Achterkant valt ook nog mee, lekker massief, breed etc...
                              break is een verhuiswagen ... allemaal leuk

Maar de voorkant is gruwel, de lijnen vooraan aan de zijkant trekken op niets, de kleine lichten zijn te klein, de grote te groot, geen algemene proporties en "lijn" in design te trekken....
                              Zou mooier geweest zijn met andere lichten.

Ik wil die motor in een w124.
                              je kan ook een intercooler op de 147pk 300 turbodiesel steken
                              matteus stuff

Comment

• Comment

• Ik vind die station versie van de W210 ook wel mottig zu, zeker vanop de achterkant bekeken : het is een lijkwagen. Behalve op de 4 punten van de auto lichten en/of bloemen zetten en klaar.

Jakkiebah.

Maar eigenlijk vind ik de W210 (en ook zijn opvolger de W211) maar lelijke gevallen. Ik vind ongeveer het volledige gamma van mercedes (met uitzondering van de W202) van die tijd echt lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                    Ik vind die station versie van de W210 ook wel mottig zu, zeker vanop de achterkant bekeken : het is een lijkwagen. Behalve op de 4 punten van de auto lichten en/of bloemen zetten en klaar.

Jakkiebah.

Maar eigenlijk vind ik de W210 (en ook zijn opvolger de W211) maar lelijke gevallen. Ik vind ongeveer het volledige gamma van mercedes (met uitzondering van de W202) van die tijd echt lelijk.
                                    BMW was ook niet al te bijster toen ...niet toevallig samen met de opmars van de bedrijfssletten en de groei van AUDI

w211 is wel veel consequenter in z'n proporties en ontwerp dan de w210.
                                    w210 = "het samengesteld geheel van kleine mooie elementen is zelf ook mooi" wat dus niet waar blijkt

Comment

BMW was ook niet al te bijster toen ...
                                      Hoezo? De E39?

Comment

Hoezo? De E39?
                                        hmm, uitzondering ...
                                        olifant tot 1998 ook, maar die is dan ook vooral verderzetting van sacco design

Comment

• jaja er zijn nog een paar uitzonderingen wel te vinden vermoedelijk.

Maar den olifant zijn opvolger is dan wel weer zo mottig

Comment

Working...
                                          X