PFL is véél knapper imo.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
MERCEDES-BENZ Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenalleen al die grille van de pre-mopf 211 (meer 210) is - sorry gere - lelijk ivm de mopf, die is weer euhm ... kloef erop
en Carlito's woorden indachtig met ABC enz...
SBC.
ABC kan je niet krijgen op een E-klasse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet zijn de standaard doppen en op die stonden de fuchsers, geen al-heilige afgezaagde 15-gaatse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenHunk wat is er lelijk aan een PFL grille?
hoe niet van die scheve pannekoekengrilles die zo van de w210 geript zijn
De achterkant van een FL W211 vind ik trouwens minder mooi dan de PFL.
in sedan wil ik een 212
Ook vind ik het leuk om te zien dat veel W209, W211 FL's bv. geen led-stoplichten hebben terwijl ik er wel heb.
dat is om stroom te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenPFL is véél knapper imo.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenIk vind zo'n w210 soms heel mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenIk vind zo'n w210 soms heel mooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtengelijk vrouwen he: veelbelovend... tot je frontaal en dicht bij het gezicht staat
In het grijs is hij echt lelijk...
Maar was er geen kwaliteitsprobleem, had ik mij waarschijnlijk zoiets gekocht http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/m...l-55817525.htm
Maar voor een schonere prijs.
Ik wil die motor in een w124.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenDe achterlichten zien er dan inderdaad maar goedkoop uit en van voor zijn de naden rond de lichten ongelijk....ziet er niet Mercedes uit.
In het grijs is hij echt lelijk...
Maar was er geen kwaliteitsprobleem, had ik mij waarschijnlijk zoiets gekocht http://nl.kapaza.be/vlaams-brabant/m...l-55817525.htm
Maar voor een schonere prijs.
Achterkant valt ook nog mee, lekker massief, breed etc...
break is een verhuiswagen ... allemaal leuk
Maar de voorkant is gruwel, de lijnen vooraan aan de zijkant trekken op niets, de kleine lichten zijn te klein, de grote te groot, geen algemene proporties en "lijn" in design te trekken....
Zou mooier geweest zijn met andere lichten.
Ik wil die motor in een w124.
matteus stuff
Comment
-
-
Ik vind die station versie van de W210 ook wel mottig zu, zeker vanop de achterkant bekeken : het is een lijkwagen. Behalve op de 4 punten van de auto lichten en/of bloemen zetten en klaar.
Jakkiebah.
Maar eigenlijk vind ik de W210 (en ook zijn opvolger de W211) maar lelijke gevallen. Ik vind ongeveer het volledige gamma van mercedes (met uitzondering van de W202) van die tijd echt lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenIk vind die station versie van de W210 ook wel mottig zu, zeker vanop de achterkant bekeken : het is een lijkwagen. Behalve op de 4 punten van de auto lichten en/of bloemen zetten en klaar.
Jakkiebah.
Maar eigenlijk vind ik de W210 (en ook zijn opvolger de W211) maar lelijke gevallen. Ik vind ongeveer het volledige gamma van mercedes (met uitzondering van de W202) van die tijd echt lelijk.
w211 is wel veel consequenter in z'n proporties en ontwerp dan de w210.
w210 = "het samengesteld geheel van kleine mooie elementen is zelf ook mooi" wat dus niet waar blijkt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenBMW was ook niet al te bijster toen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenHoezo? De E39?
olifant tot 1998 ook, maar die is dan ook vooral verderzetting van sacco design
Comment
Comment