Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MERCEDES-BENZ Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
    Het mooiste aan een W210 is die achterlichten : die blijf ik facinerend vinden. Jammer dat er zoveel die vervangen door de fl-modellen
    22222

het ding mist doodgewoon een mooi front, die wellustige rondingen van bobo zijn veel te hormoonachtig opgeblazen

w210 + w211 had gerust één model kunnen zijn over meer dan 10 jaar gespreid met het front van de 211 en de kont van de 210.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
      Dit klopt inderdaad. De W210 was erg vernieuwend qua design en werd daarvoor goed onthaald.
      dash was nochtans een verderzetting van de 124, in tegenstelling tot de 211 die pas een stijlbreuk was daar.

Comment

• die achterlichten van de pfl waren net atypisch zonder ribbels, iets wat wer rechtgezet op die 208 en de fl-210

stonden beetje als tang op varken maar akkordeerden enigszins met de ei-lichten voorraan

ik vind dat dus magnifiek, op de b-stijl na die het prototype niet had

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          die achterlichten van de pfl waren net atypisch zonder ribbels, iets wat wer rechtgezet op die 208 en de fl-210

stonden beetje als tang op varken maar akkordeerden enigszins met de ei-lichten voorraan

ik vind dat dus magnifiek, op de b-stijl na die het prototype niet had
          euhm...
          de kleur is ok

.... voor de rest is het de typische aziatische benzperiode, zoals ik die noem

Comment

• goeie periode

Comment

goeie periode
              Voor wat? Niet voor het oog allesinds?

Maar ze rijden zo lekker hé

Comment

goeie periode

front is al minder affront

Comment

iedereen was ondertussen de 124 en zijn broers wel beugezien, van 79 tot 95 zelfde design gaat erover
                  Zo'n radicale stijlbreuk was nodig. Het gros van de mensen zal 124 en co voor altijd die lelijke vierkante Mercedessen blijven vinden.
                  Een W210 heeft nooit zoveel afkeer opgewekt bij mijn weten. Nu komt hij inderdaad enigszins fout over maar zo is dat met alle design uit de nineties, ik weet niet of we daar over 20 jaar nog hetzelfde over denken.

De W210 was radicaal anti-W124 en eighties en daarom apprecieer ik hem wel. Dat de W211 een voortzetting is van deze zeer klassieke lijn vind ik een beetje jammer. Ik ben zelf dus niet echt fan van de stijl op zich (dus ook niet van die van de S en CL of CLK) maar vind het wel geniale auto's voor de rest.
                  Last edited by Gere; 26/10/2011, 23:27.
                  2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• w211 is tenminste stijl, de w210 niet, dat is een vluchtige collage vol met geforceerde anti-eighties look, wat leidt tot anti-look in het algemeen.

Maar ik begrijp het gevoel wel. Ik heb dat juist ten opzichte van alle laat-nineties begin-2000 dingen als ik de nieuwe vormentaal van benz omarm.

Comment

• Wat een hoop gezeik zeg.

Uiteindelijk is dat nog steeds subjectief, wat je hier allemaal zit te verkondigen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                        Wat een hoop gezeik zeg.

Uiteindelijk is dat nog steeds subjectief, wat je hier allemaal zit te verkondigen.
                        Jup, maar onvermijdelijk op een forum natuurlijk. Ik vind het leuk om te volgen eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                          Zo'n radicale stijlbreuk was nodig. Het gros van de mensen zal 124 en co voor altijd die lelijke vierkante Mercedessen blijven vinden.
                          Een W210 heeft nooit zoveel afkeer opgewekt bij mijn weten. Nu komt hij inderdaad enigszins fout over maar zo is dat met alle design uit de nineties, ik weet niet of we daar over 20 jaar nog hetzelfde over denken.

De W210 was radicaal anti-W124 en eighties en daarom apprecieer ik hem wel. Dat de W211 een voortzetting is van deze zeer klassieke lijn vind ik een beetje jammer. Ik ben zelf dus niet echt fan van de stijl op zich (dus ook niet van die van de S en CL of CLK) maar vind het wel geniale auto's voor de rest.
                          Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                          w211 is tenminste stijl, de w210 niet, dat is een vluchtige collage vol met geforceerde anti-eighties look, wat leidt tot anti-look in het algemeen.

Maar ik begrijp het gevoel wel. Ik heb dat juist ten opzichte van alle laat-nineties begin-2000 dingen als ik de nieuwe vormentaal van benz omarm.
                          Die stijlbreuk is goed, anders zouden we de huidige lichting benzen niet kunnen apprecieeren (al kan de CLS er nog steeds niet in bij mij).
                          Nu vind ik die niet mooi, maar toen die uitkwam had de W210 wel iets, iets vernieuwends, plots leek de voorhanger een eeuw oud.

Nuja over een goede 10jaar vind ik die vormgeving misschien terug mooi en vind ik het jammer dat ik geen w210 bewaard heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Wat een hoop gezeik zeg.

wat op zichzelf ook gezeik is natuurlijk

Of ga je zeggen dat uw voorliefde voor AMG en 500E bv objectief is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                              Nu vind ik die niet mooi, maar toen die uitkwam had de W210 wel iets, iets vernieuwends, plots leek de voorhanger een eeuw oud.
                              dat wordt altijd verwacht van een nieuw model

Comment

• Deze ochtend in de file naast een W210 taxi gereden, zag er nog heel mooi uit. Had een sticker om aan te geven dat hij meer dan een miljoen kilometers had. Was van Taxi Maaskant of zoiets.
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• dees mogen ze toch altijd voor mijn deur komen afzetten ze

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• alsof ik zoiets zou weigeren
                                    helemaal niet zelfs tis een dikke benz

maar tis niet : inlove : - toestanden

Comment

• ik ga morgen voor 10 dagen naar mijn zus in australië
                                      ik ga eens benzen tellen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                        ik ga morgen voor 10 dagen naar mijn zus in australië
                                        ik ga eens benzen tellen
                                        Bushbenzen!

Goeie reis!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                          ik ga morgen voor 10 dagen naar mijn zus in australië
                                          ik ga eens benzen tellen
                                          Stuur eens wat foto's door van downunder.

Comment

Working...
                                          X