Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Van een dikke middelvinger naar Kyoto en Denemarken gesproken.
.
vlammetjes uit de uitlaat moet je nu niet veel moeite voor doen.
katalysator weghalen ( indien die er onder die auto's ooit al heeft ondergehangen )
motor revven, ontsteking uitschakelen, en in elke uitlaat een bougie plaatsen die op dat moment eventjes blijft vonken.
andere manier is om in je uitlaat zowel een bougie als een injector te steken.
Wat zijn die koelers in de bak van die pickup? 't Is gelijk een airconditioning-unit...
Ook voor de motorkoeling zijn er ventilatoren nodig
En is het niet beter om het koetswerk te verfraaien of mis ik nu het volledig concept?
Waarom?
Het idee van een rat rod een mechaniek in goede staat (dus normaal motor en onderstel zonder roest) maar met een 'ratty' uiterlijk met eventueel roest/zichbare lassen/patina (de verweerde lak)/....
Hetzelfde als Hoodride enkele jaren geleden binnen de VW-wereld.
Natuurlijk zijn er ook hot rods in concoursstaat met gigantisch dure onderdelen, overdreven dure lakbeurten,...maar dat zijn meestal wagens die overal aankomen op trailers en zelf hoogstens wat rondrijden op meetings
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
auto is gewoon omgebouwd naar middenmotor en radiator achteraan.
die 2 ventilators zijn die van de radiator.
en jah, je mist het volledige concept.
Most rat rods appear "unfinished" (whether they actually are or are not), with just the bare essentials to be driven.
The rat rod is the visualization of the idea of function over form. Rat rods are meant to be driven, not shown off. Sometimes the customization will include using spare parts, or parts from another car altogether.
Dat Engels citaat had ik ook gelezen maar ik verstond onder 'unfinished' meer het feit dat de motorkap er meestal niet opzat of dat er andere delen niet opzaten, maar niet dat het koetswerk er zo verweerd uit moest zien. Dus hoe verweerder, hoe beter, nu ben ik mee.
Die dingen in België ingeschreven krijgen zal toch ook niet lukken vrees ik, of 't zou al met een Oldtimer-plaat moeten, en dan nog...
Die rode cabrio die nu blijkbaar ook in België zit is wel beestig. Die sidepipe en dat roet op de wagen
Dat Engels citaat had ik ook gelezen maar ik verstond onder 'unfinished' meer het feit dat de motorkap er meestal niet opzat of dat er andere delen niet opzaten, maar niet dat het koetswerk er zo verweerd uit moest zien. Dus hoe verweerder, hoe beter, nu ben ik mee.
Die dingen in België ingeschreven krijgen zal toch ook niet lukken vrees ik, of 't zou al met een Oldtimer-plaat moeten, en dan nog...
Die rode cabrio die nu blijkbaar ook in België zit is wel beestig. Die sidepipe en dat roet op de wagen
het is mogelijk maar wel zeer moeilijk te bereiken.
de truuk is papieren te bemachtigen van eendert welke auto die voor 68 ingeschreven is in belgie.
deze papieren zijn goud waard. auto hoeft er zelfs niet bij te zijn.
Deze splitbus had enkel nog de bandendruk als vering
Nog altijd Jeep-style
Neen serieus, is een pak lager dan standaard. Maar met dropped spindels en ingekorte as aan de voorkant en een straigth axle-kit vanachter kan hij nog een heel pak lager.
Originele motor?
Spijtig dat T1's de laatste jaren serieus duur geworden zijn.
Om terug ontopic te gaan:
The Flying coffin
"Border Patrol"
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Comment