Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Old style "Hot Rod" Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• More Foto's and Video here: http://www.autoevolution.com/news/cu...ery-81634.html

Comment

• Al een oud topic, maar wie weet...

Ik wil mijn oldtimer Harley trike graag gepatineerd laten spuiten, genre Rat Rod. Iemand een adres ?

Bedankt,

rik

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Introducing the   F132 This is a concept I've been playing around with for a few years. The idea came to me while sketching in a meet...

Comment

• 1950s Hot Rodders - What a piece of #History.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                              dat is cool maar moet dramatisch slecht rijden
                              2015 BMW S1000R
                              2010 Renault Clio RS Cup
                              1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                dat is cool maar moet dramatisch slecht rijden
                                Waarom. ???

Comment

Waarom. ???
                                  stuurstangen + ophanging staat volledig in de verkeerde hoeken. Bumpsteer zal epic zijn zoals ie nu staat.
                                  2015 BMW S1000R
                                  2010 Renault Clio RS Cup
                                  1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
                                    stuurstangen + ophanging staat volledig in de verkeerde hoeken. Bumpsteer zal epic zijn zoals ie nu staat.
                                    Het lijkt er op dat dit de F132 is, die je hier verder naar boven kan zien.
                                    Bij die afbeeldingen staat de wielophanging er beter bij.

Comment

Het lijkt er op dat dit de F132 is, die je hier verder naar boven kan zien.
                                      Bij die afbeeldingen staat de wielophanging er beter bij.
                                      nee want daar staat de ophanging correct op.
                                      2015 BMW S1000R
                                      2010 Renault Clio RS Cup
                                      1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Kan er iemand me iets meer info geven als het mogelijk is om zo'n wagen in België in te schrijven en op welke manier ?
                                        Indien dit mogelijk is, dan ben ik zeer geïnteresseerd om zoiets aan te schaffen.

Comment

• op customzone.be en bsra.be vind je heel wat mogelijke contacten

Comment

Working...
                                          X