Ubercool dat grief, topicje om te volgen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Old style "Hot Rod" Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenAahja, Littleboy zit ergens tussen 1000 en 2000pk.
Comment
-
Ik moest onmiddelijk aan deze denken,MACHTIG!!!!
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Je zal maar eens tegen wind staan.
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Van een dikke middelvinger naar Kyoto en Denemarken gesproken.
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenIk moest onmiddelijk aan deze denken,MACHTIG!!!!
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Je zal maar eens tegen wind staan.
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Van een dikke middelvinger naar Kyoto en Denemarken gesproken.
.
katalysator weghalen ( indien die er onder die auto's ooit al heeft ondergehangen )
motor revven, ontsteking uitschakelen, en in elke uitlaat een bougie plaatsen die op dat moment eventjes blijft vonken.
andere manier is om in je uitlaat zowel een bougie als een injector te steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenWat zijn die koelers in de bak van die pickup? 't Is gelijk een airconditioning-unit...
En is het niet beter om het koetswerk te verfraaien of mis ik nu het volledig concept?
Het idee van een rat rod een mechaniek in goede staat (dus normaal motor en onderstel zonder roest) maar met een 'ratty' uiterlijk met eventueel roest/zichbare lassen/patina (de verweerde lak)/....
Hetzelfde als Hoodride enkele jaren geleden binnen de VW-wereld.
Natuurlijk zijn er ook hot rods in concoursstaat met gigantisch dure onderdelen, overdreven dure lakbeurten,...maar dat zijn meestal wagens die overal aankomen op trailers en zelf hoogstens wat rondrijden op meetings
Comment
-
auto is gewoon omgebouwd naar middenmotor en radiator achteraan.
die 2 ventilators zijn die van de radiator.
en jah, je mist het volledige concept.
Most rat rods appear "unfinished" (whether they actually are or are not), with just the bare essentials to be driven.
The rat rod is the visualization of the idea of function over form. Rat rods are meant to be driven, not shown off. Sometimes the customization will include using spare parts, or parts from another car altogether.
Comment
-
Dat Engels citaat had ik ook gelezen maar ik verstond onder 'unfinished' meer het feit dat de motorkap er meestal niet opzat of dat er andere delen niet opzaten, maar niet dat het koetswerk er zo verweerd uit moest zien. Dus hoe verweerder, hoe beter, nu ben ik mee.
Die dingen in België ingeschreven krijgen zal toch ook niet lukken vrees ik, of 't zou al met een Oldtimer-plaat moeten, en dan nog...
Die rode cabrio die nu blijkbaar ook in België zit is wel beestig. Die sidepipe en dat roet op de wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenUbercool dat grief, topicje om te volgen.
'k Moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit van gehoord had maar lijken wel toffe toffe dingen inderdaad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk BerichtenIk mis enkel wat samenhang, al is dat waarschijnlijk vloeken in de kerk...
Ik wil naar Bonneville
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk BerichtenDat Engels citaat had ik ook gelezen maar ik verstond onder 'unfinished' meer het feit dat de motorkap er meestal niet opzat of dat er andere delen niet opzaten, maar niet dat het koetswerk er zo verweerd uit moest zien. Dus hoe verweerder, hoe beter, nu ben ik mee.
Die dingen in België ingeschreven krijgen zal toch ook niet lukken vrees ik, of 't zou al met een Oldtimer-plaat moeten, en dan nog...
Die rode cabrio die nu blijkbaar ook in België zit is wel beestig. Die sidepipe en dat roet op de wagen
het is mogelijk maar wel zeer moeilijk te bereiken.
de truuk is papieren te bemachtigen van eendert welke auto die voor 68 ingeschreven is in belgie.
deze papieren zijn goud waard. auto hoeft er zelfs niet bij te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stivo Bekijk BerichtenDeze splitbus had enkel nog de bandendruk als vering
Neen serieus, is een pak lager dan standaard. Maar met dropped spindels en ingekorte as aan de voorkant en een straigth axle-kit vanachter kan hij nog een heel pak lager.
Originele motor?
Spijtig dat T1's de laatste jaren serieus duur geworden zijn.
Om terug ontopic te gaan:
The Flying coffin
"Border Patrol"
Comment
Comment