Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hebben in engeland verschillende kampioenschappen lopen. hanteren ook een soort laddersysteem, waarin ge van complete beginner kunt opklimmen/doorstromen naar behoorlijk performante (ginetta) kampioenschappen.
heb me altijd afgevraagd waarom ge ze hier niet meer ziet rondrijden op onze circuits. onbekend = onbemind? of zijn de running costs zoveel hoger dan waarmee er hier wordt geracet?
hebben in engeland verschillende kampioenschappen lopen. hanteren ook een soort laddersysteem, waarin ge van complete beginner kunt opklimmen/doorstromen naar behoorlijk performante (ginetta) kampioenschappen.
heb me altijd afgevraagd waarom ge ze hier niet meer ziet rondrijden op onze circuits. onbekend = onbemind? of zijn de running costs zoveel hoger dan waarmee er hier wordt geracet?
Je komt toch wel regelmatig een G50 of G55 tegen op circuit. Onlangs nog samengereden met een G55 Gt4 in Frankrijk. Ik denk dat de runningcost wel meevalt (in vergelijking met andere natuurlijk het blijft altijd een pak centen).
Ze hebben nu samen met Ewan Baldry de man achter Juno en een genie op het vlak van aerodynamica nu zo een fantastische prototype gebouwd voor trackdays en competitie. Zal eens een foto zoeken... Ik heb vroeger lang een Juno overwogen en ben een beetje Europa rondgereisd om hen te volgen tijdens het raceseizoen...
Ginetta en Chevron... het blijven iconische machines.
Comment