Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GINETTA lovers
Collapse
X
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Tof, zo van die kleine interieurs in een Ginetta
Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oei, er zit al een dikke paal in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenZoveel te beter, minder gewicht. Kan de vrouw pannekoeken gaan maken voor na het raggen.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenOei, een smiley vergeten!Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenHet perfecte interieur
Vooral tof ook dat er al doorbars ingewerkt zijn, dat moet volgens dé beste mod qua stijfheid zijn op bijvoorbeeld () een MX5.
Alleen rot dat ge daarvoor eerst al een rollbar moet hebben...rollbar + doorbars + fatsoenlijke bekleding rond de rollbar --> fameuze aanslag op de bankrekening
Ohja, LOL @ laatste reacties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenIk zou daar op Spa eens willen inzitten...al zou het een gigantische teleurstelling zijn moest ik daar niet inpassen qua lengte
Misschien onderbewust expres gedaan, zodat het tweede deel van m'n zin niet kon uitkomen...da's echt serieus klein
*zucht*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Pffffff....iemand een Caterham kopen ?
Ik zou eigenlijk eens een proefritje moeten vragen,de importeur uit Bierbeek is een klant van me.
Comment
-
Als zelfs de Hyundai lovers (n/o ) hoger staan, is het toch dringend tijd om dit topic nog is onder het stof uit te halen!
G15s
Last edited by EvO@d1rk.be; 12/01/2011, 18:34.Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
Comment