Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GINETTA lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Prachtig

Comment

Ginetta heeft toch echt wel een pak "verborgen" pareltjes
      Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

Nog eens een G4'tje, fakking lekker
        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
        Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Verstuurd vanaf mijn HTC Desireless 696969 met Tapatalk.

Comment

Super en zwaar onderschatte auto... stuurt en rijdt fantastisch !

Comment

hebben in engeland verschillende kampioenschappen lopen. hanteren ook een soort laddersysteem, waarin ge van complete beginner kunt opklimmen/doorstromen naar behoorlijk performante (ginetta) kampioenschappen.

heb me altijd afgevraagd waarom ge ze hier niet meer ziet rondrijden op onze circuits. onbekend = onbemind? of zijn de running costs zoveel hoger dan waarmee er hier wordt geracet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                hebben in engeland verschillende kampioenschappen lopen. hanteren ook een soort laddersysteem, waarin ge van complete beginner kunt opklimmen/doorstromen naar behoorlijk performante (ginetta) kampioenschappen.

heb me altijd afgevraagd waarom ge ze hier niet meer ziet rondrijden op onze circuits. onbekend = onbemind? of zijn de running costs zoveel hoger dan waarmee er hier wordt geracet?
                Je komt toch wel regelmatig een G50 of G55 tegen op circuit. Onlangs nog samengereden met een G55 Gt4 in Frankrijk. Ik denk dat de runningcost wel meevalt (in vergelijking met andere natuurlijk het blijft altijd een pak centen).

Ze hebben nu samen met Ewan Baldry de man achter Juno en een genie op het vlak van aerodynamica nu zo een fantastische prototype gebouwd voor trackdays en competitie. Zal eens een foto zoeken... Ik heb vroeger lang een Juno overwogen en ben een beetje Europa rondgereisd om hen te volgen tijdens het raceseizoen...

Ginetta en Chevron... het blijven iconische machines.

Comment

Foto's uploaden lukt niet maar dit is de auto...
                  The Ginetta Championships provide competitive racing for everyone, from the aspiring driver to the seasoned professional.

Comment

net even de site doorlopen. met zo'n G40 GRDC+ zou ik al content zijn.

(krijg trouwens ook geen foto's gepost.)

Comment

ginetta G57-P2.

voilà. toch gelukt. url van de foto en dan openen en sluiten met [IMG] en [/IMG].

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
                        net even de site doorlopen. met zo'n G40 GRDC+ zou ik al content zijn.

(krijg trouwens ook geen foto's gepost.)

Ja die G40 GRDC is een mooie instapper.
                        Ik geloof dat de G57 P2 begint bij een dikke 100.000 pond dus in lijn met de Norma, Ligier, Tatuus en Wolf.

Comment

ik lees net dat er in de 24H PROTO SERIES een speciale klasse is voor de ginetta G57.

lijkt me wel een interessante serie om volgen. komen eind 2017 naar francorchamps, voor een twaalf-uurs race.

Comment

Elwood ... nu wordt het serieus ... http://www.motorsport.com/wec/news/g...n-2018-861226/

toch jammer dat de FIA de LMP2-klasse slechts voor vier constructeurs heeft voorbehouden.

Comment

Ginetta to join the WEC's premier category following success in LMP3 | PistonHeads

Comment

Working...
                              X