Prachtig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
GINETTA lovers
Collapse
X
-
hebben in engeland verschillende kampioenschappen lopen. hanteren ook een soort laddersysteem, waarin ge van complete beginner kunt opklimmen/doorstromen naar behoorlijk performante (ginetta) kampioenschappen.
heb me altijd afgevraagd waarom ge ze hier niet meer ziet rondrijden op onze circuits. onbekend = onbemind? of zijn de running costs zoveel hoger dan waarmee er hier wordt geracet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtenhebben in engeland verschillende kampioenschappen lopen. hanteren ook een soort laddersysteem, waarin ge van complete beginner kunt opklimmen/doorstromen naar behoorlijk performante (ginetta) kampioenschappen.
heb me altijd afgevraagd waarom ge ze hier niet meer ziet rondrijden op onze circuits. onbekend = onbemind? of zijn de running costs zoveel hoger dan waarmee er hier wordt geracet?
Ze hebben nu samen met Ewan Baldry de man achter Juno en een genie op het vlak van aerodynamica nu zo een fantastische prototype gebouwd voor trackdays en competitie. Zal eens een foto zoeken... Ik heb vroeger lang een Juno overwogen en ben een beetje Europa rondgereisd om hen te volgen tijdens het raceseizoen...
Ginetta en Chevron... het blijven iconische machines.
Comment
-
Foto's uploaden lukt niet maar dit is de auto...The Ginetta Championships provide competitive racing for everyone, from the aspiring driver to the seasoned professional.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichtennet even de site doorlopen. met zo'n G40 GRDC+ zou ik al content zijn.
(krijg trouwens ook geen foto's gepost.)
Ja die G40 GRDC is een mooie instapper.
Ik geloof dat de G57 P2 begint bij een dikke 100.000 pond dus in lijn met de Norma, Ligier, Tatuus en Wolf.
Comment
-
Ginetta to join the WEC's premier category following success in LMP3 | PistonHeads
Comment
Comment